Kreeg steeds de melding dat certificaat is verlopen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Alrobe,
Welkom op de community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je de melding krijgt dat het certificaat verlopen is. Net zoals @Bert ben ik heel benieuwd naar welke VPN provider je hebt en op welk apparaat (en software van aparaat) je deze melding krijgt. Indien je niet meer de foutmelding krijgt, horen we het natuurlijk ook graag. Laat dan gelijk even weten wat de oplossing is 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Van welke VPN provider, op welk apparaat en met welke systeemsoftware?
Hoi @Alrobe,
Welkom op de community van Ziggo. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je de melding krijgt dat het certificaat verlopen is. Net zoals @Bert ben ik heel benieuwd naar welke VPN provider je hebt en op welk apparaat (en software van aparaat) je deze melding krijgt. Indien je niet meer de foutmelding krijgt, horen we het natuurlijk ook graag. Laat dan gelijk even weten wat de oplossing is 🙂
Beste Bert,
ik heb al mijn apparatuur naar een computerwinkel gebracht, die hebben VPN verwijderd
Heb al mijn apparaten naar een computerwinkel gebracht, die hebben voor weinig VPN verwijderd.
Super om te horen @Alrobe :). Ik zal dit draadje sluiten. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.