Kan ik met een VPN alle F1 races kijken? Dat ging door via Oostenrijk op Servus TV te kijken, maar die zenden nog maar een paar races uit. Channel 9 in Engeland heeft ook geen F1 meer. Weet iemand waar ik met een VPN wel alle races live kan volgen? Overstappen naar KPN en een abo nemen bij Viaplay zijn geen optie. Eventueel neem ik F1 TV Pro, maar ik wil eerst via VPN proberen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vpn's worden actief geblokkeerd door streaming diensten, een vpn die werkt kan een uur later geblokkeerd worden.
Je kunt een eigen persoonlijke vpn server opzetten.
Enige kennis en een verbinding thuis die altijd actief is, is wel vereist.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Vpn's worden actief geblokkeerd door streaming diensten, een vpn die werkt kan een uur later geblokkeerd worden.
Je kunt een eigen persoonlijke vpn server opzetten.
Enige kennis en een verbinding thuis die altijd actief is, is wel vereist.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.