Hallo,
Ik heb net de connectbox ontvangen en aangesloten.
Meerdere zaken werken nu niet (meer):
- kan het ip adres van de connectbox niet wijzigen
- kan mijn interne DNS server niet meer gebruiken omdat de connectbox ipv6 adressen uitdeelt welke op de meeste apparaten voorrang krijgen
- kan geen (voor mij relevante) portforwardings meer instellen
En de belangrijkste:
- de vpn verbinding welke ik gebruik voor mijn werk doet het niet meer
Ik begrijp van andere postings dat dit te maken heeft met het actief zijn van ipv6 op de connectbox.
@Ziggo kunnen jullie ipv6 voor mij uitschakelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Polleke69. Welkom hier!
Ik zet IPV4 only voor je aan.
Laat je me weten of hiermee de zaken opgelost zijn? Zo ja, dan is het fijn om te horen. En zo niet, dan kunnen we je dan verder helpen :-).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan het modemprofiel omzetten van DS-Lite naar IPv4 Only en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Hey @Polleke69. Welkom hier!
Ik zet IPV4 only voor je aan.
Laat je me weten of hiermee de zaken opgelost zijn? Zo ja, dan is het fijn om te horen. En zo niet, dan kunnen we je dan verder helpen :-).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.