1
Vraag
2
Reacties
Polleke69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPN en andere problemen

Hallo,

 

Ik heb net de connectbox ontvangen en aangesloten.

 

Meerdere zaken werken nu niet (meer):

- kan het ip adres van de connectbox niet wijzigen

- kan mijn interne DNS server niet meer gebruiken omdat de connectbox ipv6 adressen uitdeelt welke op de meeste apparaten voorrang krijgen

- kan geen (voor mij relevante) portforwardings meer instellen

 

En de belangrijkste:

- de vpn verbinding welke ik gebruik voor mijn werk doet het niet meer

 

 

Ik begrijp van andere postings dat dit te maken heeft met het actief zijn van ipv6 op de connectbox.

 

@Ziggo kunnen jullie ipv6 voor mij uitschakelen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11894Posts
  • 948Oplossingen
  • 4350Likes

Hey @Polleke69. Welkom hier!

Ik zet IPV4 only voor je aan. 
Laat je me weten of hiermee de zaken opgelost zijn? Zo ja, dan is het fijn om te horen. En zo niet, dan kunnen we je dan verder helpen :-). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe
Super Expert
Super Expert
  • 10918Posts
  • 653Oplossingen
  • 4072Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan het modemprofiel omzetten van DS-Lite naar IPv4 Only en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11894Posts
  • 948Oplossingen
  • 4350Likes

Hey @Polleke69. Welkom hier!

Ik zet IPV4 only voor je aan. 
Laat je me weten of hiermee de zaken opgelost zijn? Zo ja, dan is het fijn om te horen. En zo niet, dan kunnen we je dan verder helpen :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.