Dag Allen,
Ik heb sinds een aantal dagen een VPN draaien. De instellingen voer ik zoals aangegeven in op mijn
XBOX ONE en twee smart tv's. VPN heeft om en nabij 5 minuten gedraaid, Sindsdien krijg ik steeds de melding dat ik gebruik maak van een unblocker en dat dit eerst uitgeschakeld dient te worden, voor ik verder ga.
Iemand bekend met dit euvel?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan vind netflix het dus niet goed. Dat is een bekend probleem.
Als je met een VPN toegang tot inhoud van Netflix probeert te krijgen, wordt er in plaats van de film of serie die je wilt streamen mogelijk ‘proxy gedetecteerd’ op een zwarte achtergrond weergegeven.
Dit komt omdat je VPN problemen heeft het geavanceerde Netflix-detectiesysteem voor unblockers te omzeilen.
Als je even googeld zie je dat je niet de enige bent.
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=netflix+vpn
https://nl.vpnmentor.com/blog/netflix-proxy-error-hoe-op-te-lossen-met-een-vpn/
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waar en waarvan krijg je deze melding?
Ik heb een account bij Surfshark. Die geven aan dat het gebruiken van een vpn verbinding niet mogelijk is met de connectbox.
Een medewerker van de klantenservice heeft de ip6 al omgezet naar ip4.
Probleem blijft. VPN wordt overigens alleen gebruik voor prive doeleinden. Wij willen graag toegang tot de Amerikaanse sites, Netflix, etc.
@Steefb Op het moment dat ik een film aan het opstarten ben op netflix krijg ik de melding.
Dan vind netflix het dus niet goed. Dat is een bekend probleem.
Als je met een VPN toegang tot inhoud van Netflix probeert te krijgen, wordt er in plaats van de film of serie die je wilt streamen mogelijk ‘proxy gedetecteerd’ op een zwarte achtergrond weergegeven.
Dit komt omdat je VPN problemen heeft het geavanceerde Netflix-detectiesysteem voor unblockers te omzeilen.
Als je even googeld zie je dat je niet de enige bent.
https://www.google.nl/search?hl=nl&q=netflix+vpn
https://nl.vpnmentor.com/blog/netflix-proxy-error-hoe-op-te-lossen-met-een-vpn/
Hoi @Dromenjagerz
Welkom op de Community! De pret van de VPN verbinding was van korte duur, zeg! Zoals @Steefb aangeeft is dit een bekend probleem.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.