juliettavanvugt
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPN (Pulse secure) verbinding werkt niet meer

Beste Ziggo,

 

Voor het thuiswerken ben ik genoodzaakt te connecten met een VPN genaamd 'Pulse Secure.' Sinds een korte tijd wilt hij deze connectie echter niet meer maken. Via het bedrijf waar ik werk, heb ik al enige stappen ondernomen om tot de oorzaak van het probleem te komen. Uiteindelijk hebben wij na een flink aantal testen de conclusie getrokken dat het mijn thuisnetwerk is; wanneer ik op een hotspot de verbinding probeer te maken, blijkt dit wel te werken.

 

Ik heb op het Ziggo forum naar oplossingen gezocht, maar de standaard suggesties als de 'firewall uitzetten' of 'wifispots uitzetten' mocht niet baten. Wat ik wel vaker als oplossing zie terugkomen, is het modem naar een IPv4 only profiel omzetten. Dit kan ik niet zelfstandig en daarom ook de vraag of jullie mij hiermee kunnen helpen? Ik sta uiteraard ook open voor andere suggesties die mij kunnen helpen om dit op te lossen.

 

Graag hoor ik van jullie.

 

Met vriendelijke groet,

Ralph

 

 

0 Reacties 0

Uitgelicht topic