hallo
ik gebruik sinds kort vpn om een buitenlands tv programma te kijken
nou wou ik dat eigen ook graag installeren op mijn tv maar dan zegt de vpn provider dat IPv6 gedetecteerd is
nou heb ik al even gezocht op google maar dan zou het terug moeten worden gezet naar IPv4
nou is vraag ik mij af als ik het terug laat zetten naar IPv4 wordt mijn internet/wifi dan trager of verneem ik hier niks van?
en is mijn netwerk nog net zo veilig met IPv4 als met IPv6?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@ev22 die aanvraag heb ik voor je gerealiseerd. Binnen 24 uur wordt het modem omgezet naar IPv4 en zal het modem een herstart krijgen.
Mocht je aanvullende vragen hebben over de VPN, de communityleden staan voor je klaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan het modemprofiel omzetten naar IPv4 Only en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze gegevens zijn alleen voor moderators zichtbaar.
IPv4 Only heeft geen negatief effect op de snelheid van de internetverbinding of veiligheid van het netwerk.
smart tv en vpn? ik betwijfel of dat mogelijk is
op mijn samsung smart tv kan ik geen optie voor vpn vinden
@ev22 die aanvraag heb ik voor je gerealiseerd. Binnen 24 uur wordt het modem omgezet naar IPv4 en zal het modem een herstart krijgen.
Mocht je aanvullende vragen hebben over de VPN, de communityleden staan voor je klaar.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.