1
Vraag
2
Reacties
jpfaber

Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

VOIP nummer mogelijk via Tel 2 aansluiting Connectbox?

Hallo,

 

Ik heb thuis nog een analoge alarmcentrale, weet iemand of je deze op de tel 2 poort van de connection box kan aansluiten en dan in de box deze poort aan een voip nr koppelen. dit doe ik nu via een fritz router, maar de throughput laat te wensen over en deze wil ik er dan tussen uithalen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@jpfaber 

Ook hallo,

Helaas dat gaat niet. De TEL-2-aansluiting zal alleen geactiveerd worden door ZIggo als je bij Ziggo een tweede analoge(!) lijn met telefoonnummer afneemt. Zowel de TEL-1 als de TEL-2 aansluitingen zijn alleen geschikt voor analoge telefonie.

Bekijk in context

3 Reacties 3
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes

@jpfaber 

Ook hallo,

Helaas dat gaat niet. De TEL-2-aansluiting zal alleen geactiveerd worden door ZIggo als je bij Ziggo een tweede analoge(!) lijn met telefoonnummer afneemt. Zowel de TEL-1 als de TEL-2 aansluitingen zijn alleen geschikt voor analoge telefonie.

jpfaber
Topicstarter
Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

jammer, bedankt voor de info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @jpfaber 
Mijn bericht komt een beetje als mosterd na de maaltijd, maar ik ben blij om te lezen dat onze Community topper @DennyW je al heeft voorzien van de juiste informatie. Mocht je nog verdere vragen hebben, brand vooral los. We helpen je graag met zijn allen verder. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic