Vraag
Reacties
Oplossing
Willy Willemse
Level 1

Upload snelheid plotseling van plm 10 Mbs naar nog geen 1 Mbs.

Zonder ook maar iets veranderd te hebben duikt de uploadsnelheid van mijn PC (cable wired) van 10 Mbs naar nog geen 1 Mbs! Herstarten router en loskoppelen Horizonbox heeft geen resultaat.

Help!

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willy Willemse
Level 1
Topicstarter

Zonder ook maar iets aan instellingen en/of verbindingen te hebben gewijzigd heeft het probleem zich vanzelf opgelost en is de upload snelheid weer op orde. Kennelijk een hik-up bij Ziggo geweest.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MR_CHIP
Level 19

is je download snelheid nog wel in orde?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Welk modem heb je in gebruik?

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
Willy Willemse
Level 1
Topicstarter

Zonder ook maar iets aan instellingen en/of verbindingen te hebben gewijzigd heeft het probleem zich vanzelf opgelost en is de upload snelheid weer op orde. Kennelijk een hik-up bij Ziggo geweest.