@DannyK85 Dit is niet goed, de waarden moeten onder de 49 zitten, alles zend maximaal naar Ziggo en dat gaat geheid weer fout straks, ik vermoed dat de gedateerde wandcontactdoos vervangen moet worden.
Omdat dit de eerste plaats is waar Ziggo je huis binnenkomt, wordt dit gratis door een Ziggo monteur gedaan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt maken.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier