Gaat nieuwe modem probleem loos werken icm bestaande boosters? Wat is beste modus voor wifi? Acces point of bridge? Bij oude modem moest ik default gebruiken en wifi uitschakelen, maar dat had ik liever niet gedaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ook als het klopt, vind ik het een👍wenselijk. Top, lijkt prima te werken.
Super @hans6011 !!
Dan hoef je bij de Sagemcom straks enkel wifi uit te zetten👍
De Deco’s staan nu in AP. De Arris in router mode. Dus zijn toch alle vier de poorten actief? De hoofd Deco zit rechtstreeks op de Arris. Op een andere poort wil ik een switch zetten met alle bekabelde gebruikers in de woonkamer. Op beide overige poorten wil ik per verdieping weer een andere switch zetten met op elke switch een extra Deco.
Zo alle verbruikers verdelen. Waar mogelijk wifi minimaal, alleen telefoons, printer, laptops, omvormer zonnepanelen, verwarming, deurbel enzovoort.
Alle poorten op de Arris zijn inderdaad actief nu.
Kwijt - kan geen verbinding met wifi meer maken via de Deco’s.
nadat ik de tweede extra Deco achter een tweede switch (2e verdieping) had gezet, ging het fout. En krijg het ff niet meer aan de gang. Ook na het terug bouwen vsn de oorspronkelijke opzet. Hoe reset je dit?
Ik vermoed een netwerkloop...Heb je de Arris en alle Deco's al herstart(met de deco van de 2e verdieping zonder netwerkkabel)?Werkt het dan weer?
Net. Alles uit. Toen Arris > hoofd Deco > Deco 2 > Deco 3. Nu werkt het weer.
kennelijk mag je geen twee Deco’s achter twee verschillende switch’s zetten.
is dat bij het Giga modem net zo?
Dat zal met het giga modem hetzelfde zijn.
Giga upgrade succesvol afgerond.
alles met de hand. Smartwifi app icm Deco M4’s gauw vergeten.
wifi in de Sagemcom uitzetten en bestaande hoofd Deco ingeprikt op de router. Beide andere Deco’s naast elkaar op één switch gepatcht. Eea gaat als de brandweer 👍😁
Super om te horen , Hans!
Mocht er ooit nog wat zijn, schroom niet om het dan weer hier te vragen😉
opvallend; moet ik morgen nakijken.
alles is bekabeld aangesloten. Alleen de Deco op zolder ziet de kabel niet.
bij deze laatste update. Alles opgelost en meer dan tevreden. Bovendien snelheid op mijn (bepaald de nieuwste niet) HP Pavilion (2017 of zo) verhoogd van minder dan 100 Mbps naar 433 Mbps. 👍👍
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.