Ik gebruik upcmail maar ik kan alleen nog maar mail lezen van na maart 2020. Alle mail van daarvoor is verdwenen, zowel op laptop, telefoon als webmail, wordt dat automatisch verwijderd?
Is dat nog terug te halen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Marcoennicole . Welkom hier!
Oh jee. Verdwenen mail. Dat is niet handig.
Heb je al even via de webmail via de site gekeken of je daar de mails wel gewoon kunt inzien nog? Van wat voor mailprogramma maak je nu gebruik?
Ook via de webmail is alle mail van voor maart 2020 verdwenen.. Ik gebruik Firefox.
Gebruik je Thunderbird dan?
Maak je gebruik van imap of pop? https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen
En heb je meerdere apparaten waarop je je mail gebruikt?
Op de laptops gebruiken we idd thunderbird, op de telefoons gebruiken we het standaard emailprogramma dat op de telefoons staat.
Geen idee of we imap of pop gebruiken, ik schuif deze vraag vanavond even door naar mijn wederhelft ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.