Opgelost! Ga naar oplossing.
DennyW wrote:
De USG wordt niet opgenomen in het netwerk van de Connectbox. De USG is toch een router? (Gateway).
Je moet eerst even een PC aansluiten op de USG. In de snel startgids staat wel aangegeven welke in welk poortje het netwerkkabeltje moet prikken. Zet dan wel even netwerkkaart van de PC op een statisch IP-adres in de range van / het subnet van 192.168.1.1.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
DennyW wrote:
De USG wordt niet opgenomen in het netwerk van de Connectbox. De USG is toch een router? (Gateway).
Je moet eerst even een PC aansluiten op de USG. In de snel startgids staat wel aangegeven welke in welk poortje het netwerkkabeltje moet prikken. Zet dan wel even netwerkkaart van de PC op een statisch IP-adres in de range van / het subnet van 192.168.1.1.
MIKESSS wrote:DennyW wrote:Wat ik uiteindelijk gedaan heb, mocht iemand dezelfde vraag ooit hebben 😉
Uiteindelijk heb ik de Access points eerst direct op de connectbox aangesloten en toen kon ik ze adapten via de App. Allemaal geupdate eerst. Toen de switch ertussen en die adapten en toen de USG (firewall) erbij. Toen de connectbox in bridge mode gezet. Werkt nu allemaal goed.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.