Beste mensen,
Vandaag heb ik een nieuw modem gekregen. Smartwifi V2. (Zwart). Ik maak tevens gebruik van een deco systeem. De wifi staat op modem standaard ingeschakeld. Via inloggen van de modem probeer ik de wifi 2.4 en 5g uit te zetten. Dit lukt echter niet. Het vinkje om het uit te schakelen is überhaupt niet aan te klikken. Graag advies.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na uitschakelen van SmartWifi (kanaaloptimalisatie) en opslaan van de instellingen moet je de overige instellingen kunnen aanpassen. Eventueel nog het modem opnieuw opstarten. Alternatief is 'bekabelde modus' inschakelen in SmartWifi web.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Na uitschakelen van SmartWifi (kanaaloptimalisatie) en opslaan van de instellingen moet je de overige instellingen kunnen aanpassen. Eventueel nog het modem opnieuw opstarten. Alternatief is 'bekabelde modus' inschakelen in SmartWifi web.
Zo simpel, maar toch een 'weetje'. Dank voor de snelle reactie. Het is opgelost!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.