1
Vraag
2
Reageer en help mee
Robin Veldman

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitzetten van IPv6

@Cecilia Ziggo 

Ik heb hetzelfde probleem. 

Volgens de medewerker op de live chat heb ik een Full Dual Stack, echter geeft de IPv6 verbinding een hoop problemen bij mijn thuiswerken. Ayan geeft echter aan dat dit niet kan. Maar jij geeft gelukkig aan dat dit wel mogelijk is. 

Zou je onze modem ook willen forceren naar enkel IPv4 only?? 

 

Alvast bedankt. 

Gr, Robin, 

 

Hi @tom.jonathans 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je hier graag bij! Wij kunnen het modem inderdaad forceren naar een IPv4 only profiel. Ik moet dit in 2 handelingen bij jou uitvoeren. Stap 1 is uitgevoerd en ik geef je uiteraard een seintje als ook stap 2 is verwerkt. 

​​​​@Jan F. bedoelde naar mijn inziens dat je verkeerd bent voorgelicht tijdens het contact met mijn collega. Je kunt dit namelijk niet zelf wijzigen. Dit moet gedaan worden door een medewerker van Ziggo.

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Bij Full Dual Stack mag het geen probleem zijn om ipv6 op je laptop oid uit te zetten .

Dat kun je alleen zelf.

Robin Veldman
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

En hoe doe ik dat? Volgens de ziggo medewerker man dit niet.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Steefb wrote:

@Steefb Die mogelijkheid ken ik ook, maar dat is iets heel anders dan het wijzigen van het IP-adres van de modem.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Hi @Robin Veldman. Welkom hier! 🙂

Inmiddels zijn we enkele dagen verder en ik ben erg benieuwd hoe het ervoor staat. Is het nog gelukt om het aan de praat te krijgen, eventueel met behulp van de tip van @Steefb? Je modem staat voor zover ik kan zien nu wel ingesteld op IPv4 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic