Alles wat jij moet weten over SmartWifi
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi,
In verband met poortforwarding wil ik graag enkel IPv4 op mn connectbox.
Klopt het dat ik dat hier kan laten aanpassen?
Mvg
Marnix
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Mx7733
Ik heb nu handmatig een aanpassing gedaan, dit zal het gewenste effect moeten hebben tot IPv4 only.
Het kan handig zijn om eind van de dag nog even het modem te herstarten. Dan zou vanaf morgen het toegankelijk moeten zijn om de Port Forwarding in te stellen.
dat is afhankelijk van de versie die je hebt dual stack lite of full dual stack
het lijkt op full dual stack. De optie light staat uit.
IPv6 DS-Lite status | : Uitgeschakeld |
Bij Dual stack hoort port-forwarding mogelijk te zijn.
Kan ik het via dit forum uit laten zetten, volledig? Of moet ik daarvoor bellen?
Dat kan, alleen werkt het niet en wil ik dus kijken of het wel werkt zonder IPv6.
Het is dus niet mogelijk om ZONDER IPv6 mn connectbox te laten functioneren?
Het is geen kwestie van kennis, ik vraag of het uit gezet kan worden. Geen lite, geen full, maar uit?!
Dit is graag wat ik wil...
Goedemorgen @Mx7733
Ik heb nu handmatig een aanpassing gedaan, dit zal het gewenste effect moeten hebben tot IPv4 only.
Het kan handig zijn om eind van de dag nog even het modem te herstarten. Dan zou vanaf morgen het toegankelijk moeten zijn om de Port Forwarding in te stellen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...