Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mark Ziggo wrote:
Hm, ik ben erg benieuwd of de netwerkmonteur aanstaande woensdag dan de uitkomst kan bieden. Wel een aparte omgeving voor ons hoor, met zo'n glasvezel aansluiting in de meterkast. Even wennen!
Be rt wrote:
Dit ziet er nog steeds dramatisch uit.
Voor een mogelijk antwoord hoe het nu verder gaat, kun je ook chatten met Ziggo en hoe de afspraken met de monteurs nu staan en gepland zijn:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.