1
Vraag
2
Reageer en help mee
harm.postma

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaande mail is geblokkerd omdat de (chello) account mogelijk gehackt is

Ik kreeg vandaag (13-5-22) een mail van ziggo.contact@ziggo.nl  met de melding dat mijn emailaccount (nog een  chello account) is geblokkerd voor uitgande mail. (De account zou mogelijk gehackt zijn.) 

Ik zou de wachtwoorden van Mijn Ziggo en het email-wachtwoord moeten wijzigen

Het wachtwoord van "Mijn Ziggo" is succesvol gewijzigd.

Het wijzigen van de emailaccount lukt echter niet. De route via Mijn Ziggo, Producten, Internet, Emailadressen zou een lijstje moeten leveren waar bekende emailadressen moeten staan. Daarachter zou dan een link moeten staan staan om wachtwoorden te wijzigen. Er stond daar echter geen lijst met emailadressen.

Ik de mail nog wel benaderen onder de chello account, maar de uitgaande mail blijft geblokkeerd

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Staat er nog wel E-mailadressen als je naar beneden scrolt onder Internet?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Goedemiddag @harm.postma 

 

Ik help je graag verder, zoals @Bert vraagt wil ik ook graag weten of 'E-mailadressen' er nog bij staat? 😄 

harm.postma
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik zie geen emailadressen wanneer ik naar beneden scroll onder het kopje internet. (ik maak nog gebruik van een ...@chello.nl adres). Ik heb inmiddels wel een nieuw ziggo mailadres aangemaakt, waarmee ik mail kan versturen. Maar dat is geen oplossing voor mijn chello mailbox.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dan is het e-mailadres waarschijnlijk niet gekoppeld aan je huidige abonnement. Kan dat? 

Je mag me in een privébericht wel even sturen om welk e-mailadres het gaat. Dan kijk ik het voor je na. 

harm.postma
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

het email-adres is ***

** Moderator edit: Emailadres verwijderd ivm privacy **

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@harm.postma Haal even je email adres weg van dit door heel de wereld te lezen forum, als je geen bergen spam wilt gaan ontvangen.

Klik op het pijltje in je bericht en op Reactie bewerken.

 

Een email bericht kun je sturen door op Berichten te klikken rechts bovenin deze pagina, dan klikken op het oranje kladblokje en vul in Lycke en kies Lycke Ziggo moderator.

Rich4

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond, wellicht kan iemand me helpen ik denk dat mijn email account is gehackt omdat mijn uitgaande mail niet aankomt. Ik heb mijn wachtwoord al gewijzigd. Hoe kan ik regelen dat mijn email account weer normaal functioneert en mijn uitgaande mail weer werkt.  Verder heb ik één laptop waar ik vaak mee werk een probleem met inloggen op mijn ziggo account. Als ik wil inloggen pakt hij dit niet en als ik wachtwoord wil wijzigen dan moet ik sms invullen. Als ik deze sms ontvang en wil invullen pakt hij de code niet. Ik heb dus 2 issues. Wie heeft advies voor mij

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

@Rich4 Blijf SVP in je eigen topic reageren, dat voorkomt problemen, als er 2 moderators actief iets gaan wijzigen in de achterliggende systemen en het voorkomt dubbele vragen en antwoorden met mogelijke verwarring: Problemen met webmail versturen - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic