@LoesD schreef:
@Pasi : mijn instellingen staan inderdaad anders, maar dat was altijd al zo. Als ik ze aanpas conform hetgeen op de website staat, heeft dat geen resultaat: e-mails worden dan nog steeds niet verzonden. Overigens gebruik ik in plaats van smtp.ziggo nog steeds smtp.casema, volgens jullie helpdesk correct?
Ik ben niet van Ziggo ( "...Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar..." ), maar dat is verder niet belangrijk.
Ondanks dat de oude instellingen wel hebben gewerkt, zou ik persoonlijk de door Ziggo aangegeven instellingen geheel overnemen. U kan natuurlijk foto's maken van de huidige instellingen, zodat u deze altijd kan terugzetten.

Overigens staat de instellingen "Een kopie van berichten...." uit, wat betekent dat uw mail alleen op het huidige apparaat staat ( en daarna op de Ziggo email servers wordt verwijderd ). Verwijdert u in Outlook het lokale mailaccount, dan is al uw mail verdwenen. Crashed uw computer en is het OS onherstelbaar beschadigd, dan bent u ook al uw mail kwijt.
Het is beter om deze optie aan te laten, zodat uw ( nieuwe ) mail ook op de Ziggo server blijft staan, als backup. Of u moet regelmatig een backup van Outlook maken, maar dat is veel meer werk.