1
Vraag
2
Reageer en help mee
JoopB9

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaande mail heeft een mail-to instelling

Hallo, 

Als ik een mail via de webinterface van ziggo stuur, dan krijgt de afzender (meerdere geprobeerd), een mail vanmij met een mail-to eigenschap van een hele andere gebruiker

 


reply-to: barristeradrianp@yahoo.co.uk 

 

Dit heb ik nergens opgegeven en kan ik ook nergens instellen, nu kan niemand op mijn email antwoorden want ze komen niet aan. 

 

Wat is hier aan de hand en wie kan me hiermee verder helpen?

 

 

Uitgelicht
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Reacties
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @JoopB9! Leuk je hier op de Ziggo Community te mogen verwelkomen 🙂 Wat een vreemd probleem, zeg. Mail je al langere tijd via onze webmail omgeving? Zo ja, dit probleem heb je eerder nooit ervaren?

 

Wat je vanuit de instellingen van je webmail omgeving kunt checken is of er een doorstuurregel actief staat. Dit vind je door naar de instellingen in webmail te gaan, en in het menu E-mail te kiezen. Tevens zou ik controleren wat er bij "Standaardadres verzender" in je webmail omgeving te vinden is. Dit vind je door naar de instellingen in webmail te gaan, in het menu E-mail te kiezen en dan in het dropdown menu op "Nieuw bericht" te klikken.

 

Ik ben benieuwd of je daar bijzonderheden tegenkomt. Houd je ons op de hoogte hier?

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je bedoeld via de webmail? https://www.ziggo.nl/mail 

 

Ken je het door je genoemde email adres?

Als je hier zelf niets van weet en/of het email adres niet kent, dan zou ik als eerste de volgende acties ondernemen.

 

Wijzig als eerste je Mijn Ziggo wachtwoord en sla dit op en ga uit Mijn Ziggo.

Log opnieuw in met je nieuwe wachtwoord en ga naar Producten -> Internet, scrol naar beneden en wijzig daar het wachtwoord van je emailadres.

 

Ik ben er nog niet achter waar je die reply-to in je webmail zou kunnen veranderen.

Mogelijk komt iemand langs die wel weet hoe dat te wijzigen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

JoopB9
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ken deze reply to niet. En het is alleen als ik via webmail een mail stuur, niet als ik het via een mail client doe.. dat is toch vreemd. Heb het ook met een andere computer met webmail geprobeerd met hetzelfde resultaat. 

 

Ik kan nergens deze instellingen vinden waar ik het reply to kan controleren, laat staan aanpassen..

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zal een Ziggo moderator vragen om hier mee te kijken, want dit vindt ik ook heel vreemd.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @JoopB9! Leuk je hier op de Ziggo Community te mogen verwelkomen 🙂 Wat een vreemd probleem, zeg. Mail je al langere tijd via onze webmail omgeving? Zo ja, dit probleem heb je eerder nooit ervaren?

 

Wat je vanuit de instellingen van je webmail omgeving kunt checken is of er een doorstuurregel actief staat. Dit vind je door naar de instellingen in webmail te gaan, en in het menu E-mail te kiezen. Tevens zou ik controleren wat er bij "Standaardadres verzender" in je webmail omgeving te vinden is. Dit vind je door naar de instellingen in webmail te gaan, in het menu E-mail te kiezen en dan in het dropdown menu op "Nieuw bericht" te klikken.

 

Ik ben benieuwd of je daar bijzonderheden tegenkomt. Houd je ons op de hoogte hier?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic