Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Snarf106 wrote:
@dave en anderen bedankt voor jullie hulp.
Het vreemde is dat ik op PC 1 alles vlgns Dave heb ingevuld en ook werkt, maar op PC 2 en op PC 3 met dezelfde Thunderbird instellingen ingaande mails wel werkt en bij de uitgaande mails, bij het verzenden de opmerking krijg: Het bericht kan niet worden verzonden, wachttijd voor de verbinding met uitgaande SMTP server - smtp.ziggo.nl is verlopen.
Er is wel een opmerking dat de ingaande mails via een andere mailserver binnen komen en er dan via Ziggo uit gaan!
telnet smtp.ziggo.nl 25
Trying 212.54.42.9...
Connected to smtp.ziggo.nl.
Escape character is '^]'.
220-smtp12.tb.mail.iss.as9143.net ESMTP Sat, 29 Jun 2019 14:10:40 +0200
220-Sending spam or unsolicited commercial e-mail to this server is strictly
220-prohibited by our NO UBE / NO UCE policy. Abuse will be prosecuted and/or
220 charged per attempted recipient at international postal rates.
telnet smtp.ziggo.nl 587
QUIT
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.