1
Vraag
2
Reacties
Bert K1

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Uitgaande email lukt niet meer, ook na het meerdere keren wijzigen vqan de wachtwoorden in Mijn Zigg

Sinds een aantal dagen wordt mijn uitgaande email in Ziggomail niet meer verstuurd.

Ik heb al meerdere keren mijn wachtwoorden veranderd in Mijn Ziggo en in mijn email.

Helaas heeft dit geen effect.

Ik krijg steeds de melding dat: Message contains Spam Content.

Terwijl het maar gaat om een test-email zonder iets anders.

Weet iemand voor mij de oplossing?

(ik gebruik geen VPN trouwens)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert K1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag Jamyla, vrij drukke tijd gehad vandaar dat ik niet meer reageerde.

Maar ........ na een aantal dagen niet met Ziggo Mail gewserkt te hebben, werkte alles weer goed!

Hoe het kan weet ik niet, maar ik kan nu weer gewoon emails versturen.

Heel blij mee!!

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert K1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Schermafbeelding 2022-03-21 om 11.41.13.jpg

 Deze afbeelding bedoelde ik ....

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

 Dag @Bert K1 wat super irritant! 

Krijg je dezelfde melding als je een email verstuurd via; https://www.ziggo.nl/mail ?

Bert K1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Madelon, excuus dat ik nu pas reageer. Ik was weg vandaar. 

Als ik https://www.ziggo.nl/mail   intype in mijn browser, dan gaat hij gelijk door naar: https://mail.ziggo.nl/appsuite/#!!&app=io.ox/mail&folder=default0/INBOX

Wanneer ik dan een nieuw deocumnet verstuur naar iemand anders dan geeft hij nog steeds de volgende melding: oftewel: hij ziet het bericht als Spam. Soms als ik het bericht naar mijzelf stuur, dan ontvang ik hem zelf weleens maar dan in de spammap..... Help.....

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Bert K1, kan het zijn dat je misschien een handtekening in de mail standaard mee stuurt? Kun je die eens verwijderen dan misschien? Ook kun je een virusscan halen over je apparaten, om te kijken of er een virus aanwezig is. Laat je weten hoe het dan gaat?

Bert K1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Maud en Madelon, er staat geen handtekening in de mail ingesteld. Ik heb Norton laten scannen maar daar kwam ook niets uit....  Het lijkt er dus op dat hij alle uitgaande emails of doorgestuurde emails als spam ziet. Zeker omdat dit ook in dat venster verschijnt bij de melding dat het bericht niet verstuurd kan worden.... Ik kwam het voor het eerst een aantal dagen geleden tegen toen ik een bericht naar ongeveer 10 personen tegelijk wilde versturen....  Ik hoop van jullie te horen (en fijn dat jullie meedenken!!)

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Bert K1, dank voor het delen van je bevindingen. Zou je dit topic nog door willen nemen? Daarmee kan je melding maken bij onze afdeling abuse, zij kijken vervolgens mee en nemen contact met je op. Hopelijk is het dan snel opgelost! 

Bert K1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Monica, dat wil ik zeker wel alleen weet niet hoe dat moet.

Kan je mij dit uitleggen?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @Bert K1, ik denk natuurlijk graag mee. Bij welke stap in het topic loop je precies vast? 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5788Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Bert K1

We hebben helaas niks meer van je gehoord. Laat je het weten als je onze hulp nog nodig hebt?

 

Bert K1
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag Jamyla, vrij drukke tijd gehad vandaar dat ik niet meer reageerde.

Maar ........ na een aantal dagen niet met Ziggo Mail gewserkt te hebben, werkte alles weer goed!

Hoe het kan weet ik niet, maar ik kan nu weer gewoon emails versturen.

Heel blij mee!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic