Goedendag.
Als een tijdje kan ik geen uitgaande e-mails meer verzenden.
Ik heb een mail gehad waar in stond dat er spam verstuurd zou worden en om veiligheidsredenen is de uitgaande email geblokkeerd.
Meteen heb ik alle stappen gevolgd, om daar vanaf te komen, omdat dit mijn zakelijke e-mail adres is.
Nu zijn we 2 maanden verder en ik kan nog steeds geen e-mails verzenden, en dit is erg frustrerend!
Al van alles geprobeerd om in contact te komen, maar bij mail instellingen kan ik niemand aan de lijn krijgen, te belachelijk voor woorden eigenlijk.
Ik hoop dat hier iemand kan helpen!
Wat heb ik al gedaan?
Wachtwoorden meerdere keren veranderd.
Mijn telefoon gescand op malware, maar niks gevonden.(email wordt alleen maar op telefoon gebruikt, dus mijn computer scannen waar de mail niet op aangemeld staat helpt niet!)
Andere (Nieuwe telefoon gekocht) daar op aangemeld en nog steeds niks...
Normaal moet dit automatisch gaan na 1 of 2 uur, maar wacht nu al maanden, en ben te einde raad.