1
Vraag
2
Reacties
Gelderloos

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaande email geblokkeerd

Goedendag.

 

Als een tijdje kan ik geen uitgaande e-mails meer verzenden.

 

Ik heb een mail gehad waar in stond dat er spam verstuurd zou worden en om veiligheidsredenen is de uitgaande email geblokkeerd.

 

Meteen heb ik alle stappen gevolgd, om daar vanaf te komen, omdat dit mijn zakelijke e-mail adres is.

 

Nu zijn we 2 maanden verder en ik kan nog steeds geen e-mails verzenden, en dit is erg frustrerend!

 

Al van alles geprobeerd om in contact te komen, maar bij mail instellingen kan ik niemand aan de lijn krijgen, te belachelijk voor woorden eigenlijk.

 

Ik hoop dat hier iemand kan helpen!

 

Wat heb ik al gedaan?

 

Wachtwoorden meerdere keren veranderd.

 

Mijn telefoon gescand op malware, maar niks gevonden.(email wordt alleen maar op telefoon gebruikt, dus mijn computer scannen waar de mail niet op aangemeld staat helpt niet!)

 

Andere (Nieuwe telefoon gekocht) daar op aangemeld en nog steeds niks...

 

Normaal moet dit automatisch gaan na 1 of 2 uur, maar wacht nu al maanden, en ben te einde raad.

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Goedemorgen @Gelderloos  en welkom op de Community. Na de tip van @Ronihd ben ik er gelijk voor je ingedoken want als je al zo lang zonder je vertrouwde e-mail zit, kan ik me voorstellen dat je ten einde raad bent.

 

Een dergelijke blokkade los je normaliter eenvoudig op in twee stappen:

 

Stap 1: Wijzig het wachtwoord van Mijn Ziggo in een sterk wachtwoord

Stap 2: Wijzig het wachtwoord van het e-mailadres in een sterk wachtwoord

 

Na 1 á 2 uur vervalt dan de blokkade.

 

Uit de administratie blijkt dat deze stappen al succesvol zijn uitgevoerd op 19 mei jl. Er is namelijk geen sprake meer van een blokkade sinds die dag. Tot zo ver het goede nieuws. Om alle instellingen van een e-mailprogramma te omzeilen, vraag ik je om in te loggen op https://www.ziggo.nl/mail

 

Mocht je na al je pogingen het wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze eenvoudig wijzigen via Mijn Ziggo. 

 

Probeer van daaruit een e-mail te versturen. Krijg je een foutmelding? Maak dan even een printscreen en plaats deze hier zodat we verder met je mee kunnen kijken. Lukt het via https://www.ziggo.nl/mail wel om de mail te versturen? Dan is er sprake van een instellingsfout in het e-mailprogramma. 

 

We horen graag van je!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

 

Dit is wel een heel vervelende situatie Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Ik meld het even bij hun en hoop dat ze iets kunnen doen omdat het om een zakelijk abonnement gaat ?  

 

Het loopt ook tegen het weekeinde aan dus tja...... we doen ons best.

Gelderloos
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

 

Nee het gaat niet om een zakelijk abonnement, alleen om mijn zakelijke e-mail adres.

 

De gevraagde  gegevens staan in mijn profiel

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

Goedemorgen @Gelderloos  en welkom op de Community. Na de tip van @Ronihd ben ik er gelijk voor je ingedoken want als je al zo lang zonder je vertrouwde e-mail zit, kan ik me voorstellen dat je ten einde raad bent.

 

Een dergelijke blokkade los je normaliter eenvoudig op in twee stappen:

 

Stap 1: Wijzig het wachtwoord van Mijn Ziggo in een sterk wachtwoord

Stap 2: Wijzig het wachtwoord van het e-mailadres in een sterk wachtwoord

 

Na 1 á 2 uur vervalt dan de blokkade.

 

Uit de administratie blijkt dat deze stappen al succesvol zijn uitgevoerd op 19 mei jl. Er is namelijk geen sprake meer van een blokkade sinds die dag. Tot zo ver het goede nieuws. Om alle instellingen van een e-mailprogramma te omzeilen, vraag ik je om in te loggen op https://www.ziggo.nl/mail

 

Mocht je na al je pogingen het wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze eenvoudig wijzigen via Mijn Ziggo. 

 

Probeer van daaruit een e-mail te versturen. Krijg je een foutmelding? Maak dan even een printscreen en plaats deze hier zodat we verder met je mee kunnen kijken. Lukt het via https://www.ziggo.nl/mail wel om de mail te versturen? Dan is er sprake van een instellingsfout in het e-mailprogramma. 

 

We horen graag van je!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Gelderloos
Heb je een update voor ons? Kun je weer zonder problemen gebruik maken van de mail?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic