Opgelost! Ga naar oplossing.
Marco1861 wrote:
...
Een Cloud Key is handig maar voor jouw situatie (klein netwerk) niet echt nodig. Als je later overweegt om meerdere AP's en beveiligingscamera's te installeren dan zou ik de 2e generatie nemen vanwege de opslag en backup bij stroomuitval.
..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Marco1861 wrote:
...
Een Cloud Key is handig maar voor jouw situatie (klein netwerk) niet echt nodig. Als je later overweegt om meerdere AP's en beveiligingscamera's te installeren dan zou ik de 2e generatie nemen vanwege de opslag en backup bij stroomuitval.
..
Marco1861 wrote:
DennyW Mooie uitleg!
Volgens mij wordt een POE-injector meegeleverd bij de AC LR? Bij de AC Pro in ieder geval wel. Ik gebruik ze zelf zonder injectors (UniFi Switch in gebruik).
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.