1
Vraag
2
Reacties
QJ010

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Uber 321b instabiel internet

[Opgelost]


Hoi,

 

ik merk dat de internetverbinding de laatste tijd hapert. Zeker tijdens videogesprekken valt het op als de internetverbinding kort wegvalt. Ook bij mijn bekabelde verbindingen valt de verbinding af en toe weg, maar dat is minder storend en komt minder vaak voor. Het is vooral de WiFi-verbinding die regelmatig even weg is. 
Modem staat gewoon vrij in de kamer, dus geen idee waarom het een issue blijft. 

 

Aangezien de Ubee 321b al een paar jaar oud is (nu 6 jaar) is het mogelijk om een nieuwe modem te ontvangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey QJ010 en welkom hier 🙂 

Fijn dat er al een nieuw modem jouw kant op komt. Ik heb op mijn beurt nog een EHBO pakketje met een nieuwe splitter en coax kabel toegestuurd. Laat je ons weten hoe het gaat als je alle nieuwe materialen binnen hebt? We zijn benieuwd! 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ook je aansluitmaterialen zullen vernieuwd worden door een nieuwe splitter met een passende kabel naar je modem.

Je schijft al opgelost.

Is er al een modem met nieuwe splitter en passende kabel onderweg?

QJ010
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor je reactie.

 

Er is een modem onderweg, daarbij is niet vermeld of er ook een splitter en een bijbehorende kabel is gestuurd.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5737Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Hey QJ010 en welkom hier 🙂 

Fijn dat er al een nieuw modem jouw kant op komt. Ik heb op mijn beurt nog een EHBO pakketje met een nieuwe splitter en coax kabel toegestuurd. Laat je ons weten hoe het gaat als je alle nieuwe materialen binnen hebt? We zijn benieuwd! 

QJ010
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zal ik doen. 

QJ010
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Allemaal succesvol geïnstalleerd. Kabel paste niet op mijn aansluiting, dus heb de oude nog in gebruik.  

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@QJ010  schreef:

Allemaal succesvol geïnstalleerd. Kabel paste niet op mijn aansluiting, dus heb de oude nog in gebruik.  


Welke kabel paste waar niet op?

 

Als je de SQ601 van de wandcontactdoos haalt en de POA-01 B erop drukt, dan zou je een kabel moeten hebben met een groene rand om de stekker in 1 uitgang van de POA-01 B en aan de andere kant een rode rand om de stekker om op je modem te duwen over de coax aansluiting.

 

De TV kabel kan dan in de 2e uitgang van de POA-01 B splitter.

QJ010
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb geen POA-01 B ontvangen. Zit nog met de SQ601. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dan moet dat mogelijk nog binnenkomen, dat is later apart verstuurd en kan door de brievenbus.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Sorry voor de vertraging, @QJ010. De splitter komt je kant zo snel als mogelijk op!

QJ010
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heb het ontvangen en is geïnstalleerd! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Super @QJ010! Draait alles nu weer als een zonnetje in huis? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic