Waarom staat erbij ziggo community dat een ubee modem verouderd is en wordt vervangen
als iemand in mijn straat problemen heeft met Whatsapp berichten laat binnen krijgt en heeft een UBEE modem
heeft ze ziggo gebeld en krijgt GEEN nieuwe modem (oude vrouw in de 80)
daarom doe ik dit nu voor haar hier plaatsen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Casper1875 Hartelijk dank voor de gevraagd gegevens per privebericht en de foto's van de aansluiting. Ik heb zojuist even contact opgenomen met jouw buurvrouw en in overeenstemming met haar een afspraak met een monteur ingepland om een nieuw modem, aansluitpunt en POA1-B te komen plaatsen. De afspraak staat ingepland op aanstaande donderdag 9 december 2021 tussen 12 en 18 uur.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) maken
want mogelijk is die ook verouderd
een moderator kan een nieuwe modem voor je regelen
zet even de postcode en huisnummer van die persoon in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Wat is de relatie tussen het laat ontvangen van Whatsapp berichten en de UBEE modem?
Weet ik niet, probleem heb ik door Google gehaald en kwam op community van ziggo uit
waar het probleem bekend is, sinds augustus 2019
dus wat en hoe, weet ik niet
ze heeft op 4G geen last, wel als ze op Ubee modem zit, dus 1+1=?
dat klopt het probleem is bij meerdere gebruikers geweest die een ouder modem hadden
wel vin ik het vreemd dat een modem
dat veroorzaakt
kun je de foto van het aop nog maken
Goedemorgen @Casper1875 en een warm welkom op de Communtiy,
Goed dat je hiermee d.m.v. dit topic even aan de bel trekt! Ik begrijp dat iemand uit jouw buurt op dit moment problemen ervaart met het verouderde Ubee modem. Ik vermoed dat het niet om het adres gaat wat je in je profiel gezet hebt, daar zie ik een SmartWifi (Connectbox) staan. Kun je aangeven om welk adres het gaat? Je mag eventueel het betreffende adres even tussen haakjes achter je eigen adres in je profiel zetten. Ik kan dan de gegevens er even bijpakken en een en ander controleren. Indien mogelijk zien we ook graag een foto van het aansluitpunt en het betreffende modem zoals gevraagd door @anoniemforum.
Huisnummer staat tussen ()
En vannacht is de stekker tot vanochtend eruit geweest
weet niet of dit kan helpen of tijdelijk is
@Casper1875 Hartelijk dank voor het invullen van de gevraagde adresgegevens en het delen van de foto's. Zowel het modem (UbeeEVW320B) als de gebruikte coaxsplitter (UMU1006) zijn zo te zien verouderd en aan vervanging toe. Ik kan beide kosteloos vervangen en ervoor zorgen dat mevrouw een nieuw SmartWifi modem en POA1-B (ter vervanging van UMU-1006) ontvangt. Voor ik dit kan regelen ontvang ik dan graag per privebericht graag de laatste drie cijfers van het rekeningnummer en de geboortedatum van de contractant. Dan zrog ik ervoor dat het modem en de splitter gelijk opgestuurd worden.
@Casper1875 Hartelijk dank voor de gevraagd gegevens per privebericht en de foto's van de aansluiting. Ik heb zojuist even contact opgenomen met jouw buurvrouw en in overeenstemming met haar een afspraak met een monteur ingepland om een nieuw modem, aansluitpunt en POA1-B te komen plaatsen. De afspraak staat ingepland op aanstaande donderdag 9 december 2021 tussen 12 en 18 uur.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.