Soest48
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ubee EVW320B modem verouderd

Goedendag,

De laatste maanden valt dagelijks de internet meerdere keren per dag uit. Het is een oude modem de EVW3200 die denk ik aan vervanging toe is?

Ik hoor graag of dit mogelijk is.

groetjes Sandra

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

Goedemorgen @Soest48 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je aan de hand van dit topic even aan de bel trekt! Ik kan mij voorstellen dat het heel vervelend is dat de internetverbinding het steeds laat afweten. Ik heb gelijk even een blik geworpen op het signaal, en dat ziet er verder prima uit. Vermoedelijk heeft het modem (Ubee EVW 320 B) z'n beste tijd gehad. Het modem is inmiddels ook al een verouderd type. Je krijgt van mij binnen circa 3 werkdagen kosteloos een nieuw modem geleverd. Het oude modem mag je inleveren bij de miliieustraat. Laat je onder dit topic weten hoe het nieuwe modem bevalt?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7496Posts
  • 278Oplossingen
  • 2424Likes

Hoi, 
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ik meld het even bij hun.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

Goedemorgen @Soest48 en een warm welkom op de Community,

Goed dat je aan de hand van dit topic even aan de bel trekt! Ik kan mij voorstellen dat het heel vervelend is dat de internetverbinding het steeds laat afweten. Ik heb gelijk even een blik geworpen op het signaal, en dat ziet er verder prima uit. Vermoedelijk heeft het modem (Ubee EVW 320 B) z'n beste tijd gehad. Het modem is inmiddels ook al een verouderd type. Je krijgt van mij binnen circa 3 werkdagen kosteloos een nieuw modem geleverd. Het oude modem mag je inleveren bij de miliieustraat. Laat je onder dit topic weten hoe het nieuwe modem bevalt?

Bekijk in context

Soest48
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de snelle actie en ik laat weten hoe de nieuwe bevalt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

@Soest48 Heel graag gedaan! 😉 We wachten je berichtgeving rustig af. Nog een fijne dag gewenst!

Soest48
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het modem werkt goed.  De eerste 2 dagen wel last gehad van onstabiel internet, maar dat kan toeval geweest zijn. 
Voor nu helemaal tevreden!

Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1243Oplossingen
  • 1652Likes

Dat is een fijne terugkoppeling @Soest48. Veel plezier gewenst met het nieuwe modem en mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden 🙂

Uitgelicht topic