1
Vraag
2
Reacties
J.vd.singel

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ubee EVW3200

Sinds mijn verhuizing naar een appartement is mijn WiFi signaal ronduit slecht. Ik heb van alles geprobeerd, ook de instructies voor WiFi verbetering op de ziggo-site. Voor mijn verhuizing werd het signaal ook steeds minder, maar kon ik mijn modem in de woonkamer plaatsen. Komt het doordat de Ubee EVW3200 een verouderd model is?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier is een nieuw modem, een nieuwe splitter (ter vervanging van de UMU 01) en een nieuwe kabel naar je modem nodig.

Een Ziggo moderator kan dat voor je verzorgen.

Bekijk in context

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@J.vd.singel van harte welkom op de Ziggo Community en ook van harte met je nieuwe appartement! Nu alle puntjes nog even op de ''i'' zetten inderdaad.

Ik regel een nieuwe splitter, kabel en modem voor je. Kosteloos. Ze komen niet tegelijk aan, dan weet je dat vast. Voor je oude modem krijg je bericht of deze retour moet en zoja, hoe. Dat krijg je vanzelf te lezen per e-mail. 

Laat je ons weten wat het resultaat is van de nieuwe materialen? Dan komt het allemaal goed! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@J.vd.singel Ik vermoed dat een nieuw modem je probleem op kan lossen.

Mogelijk zijn ook je aansluitmaterialen verouderd en die kunnen gelijk mee vervangen worden.

 

Om de juiste aansluitmaterialen te kunnen sturen door Ziggo, kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Mogelijk vandaag nog.

J.vd.singel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hieronder in de 3 bijlagen de gevraagde foto's.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Hier is een nieuw modem, een nieuwe splitter (ter vervanging van de UMU 01) en een nieuwe kabel naar je modem nodig.

Een Ziggo moderator kan dat voor je verzorgen.

J.vd.singel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Krijg ik het nieuwe modem, splitter en kabel toegestuurd?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als er een Ziggo moderator langskomt hier, kunnen die dat verzorgen voor je.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is een beetje druk na de paasdagen hoorde ik, morgen komt er een Ziggo moderator langs in dit topic.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@J.vd.singel van harte welkom op de Ziggo Community en ook van harte met je nieuwe appartement! Nu alle puntjes nog even op de ''i'' zetten inderdaad.

Ik regel een nieuwe splitter, kabel en modem voor je. Kosteloos. Ze komen niet tegelijk aan, dan weet je dat vast. Voor je oude modem krijg je bericht of deze retour moet en zoja, hoe. Dat krijg je vanzelf te lezen per e-mail. 

Laat je ons weten wat het resultaat is van de nieuwe materialen? Dan komt het allemaal goed! 

J.vd.singel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alvast bedankt! Reuze benieuwd!

Natuurlijk informeer ik u wat het resultaat is.

J.vd.singel
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het nieuwe, witte Ziggo modem aangesloten. Wat een verschil 🥳. Ook de installatie en het veranderen van instellingen is veel eenvoudiger als bij mijn oude modem.

Ik ben weer up-to-date. Hartstikke bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic