Beste
wifi modem EVW3200 überhaupt staat met regelmaat te klapperen signaal aan/uit. Begrijp dat dit een verouderd model is. En ben benieuwd of een moderner modem in een stabieler WiFi netwerk zou resulteren
mvgrt jur + familie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik zal dit bij een Medewerker van Ziggo voorleggen vragen of ze je een nieuwe Smart Wifi Modem toe wil sturen.
Hoi @Jurre1, klapperende wifi zit niemand op te wachten, dus goed dat je hier even navraag doet. Alhoewel ik niet direct met zekerheid kan zeggen dat de modem de oorzaak is, is de kans wel groot. Het Ubee EVW3200 modem is een 'oudje' dus deze omwisselen naar een nieuwer model is een goede eerste stap.
Ik zorg dat je een nieuw SmartWifi modem krijgt. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zal dit bij een Medewerker van Ziggo voorleggen vragen of ze je een nieuwe Smart Wifi Modem toe wil sturen.
Dank bij voorbaat voor snelle ! Reactie top
Hoi @Jurre1, klapperende wifi zit niemand op te wachten, dus goed dat je hier even navraag doet. Alhoewel ik niet direct met zekerheid kan zeggen dat de modem de oorzaak is, is de kans wel groot. Het Ubee EVW3200 modem is een 'oudje' dus deze omwisselen naar een nieuwer model is een goede eerste stap.
Ik zorg dat je een nieuw SmartWifi modem krijgt. Laat je weten hoe het daarmee gaat?
Nieuwe modem is zeer snel geleverd en heeft inderdaad geresulteerd in stabieler netwerk met meer bereik.
top dank voor service !
Bedankt voor je terugkoppeling en fijn dat alles weer werkt zoals het moet werken.😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.