Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Internet en tevens telefonie valt heel vaak uit. Er is hier een oude aansluiting qua bekabeling en splitter en de Ubee EVW3200
is dus ook erg verouderd. Mijn ouders hebben hier weinig technische kennis en probeer ze te helpen. Denk dat een nieuw modem met aansluit materiaal benodigd is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een zeer verouderd AOP, verouderde (en overbodige) splitter SB-02, verouderde tweede splitter ETU-01 en verouderde (zwarte) TV-kabel. Een monteursafspraak lijkt mij de volgende stap.
@Vermey, ik ben direct voor je aan het werk gegaan! Ik heb een afspraak gepland op 03-06 tussen 8:00 en 13:00 uur. Je ontvangt een mail ter bevestiging ook een link in SMS met toegang tot de agenda van de monteur. Je kunt de afspraak dus naar eigen wens nog verplaatsen als dit moment je niet uitkomt 😄
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Heb wat foto’s toegevoegd. Het is wat is zie allemaal erg verouderd en lijkt daardoor instabiel. Vaak moet er een reset plaatsvinden zodat daarna pas weer kan worden gebeld en er weer internet is
Een zeer verouderd AOP, verouderde (en overbodige) splitter SB-02, verouderde tweede splitter ETU-01 en verouderde (zwarte) TV-kabel. Een monteursafspraak lijkt mij de volgende stap.
Ok dank voor de snelle reactie hoe kan ik nu ervoor zorgen dat er een monteur komt op basis van deze terugkoppeling? Kunnen jullie helpen?
een ziggo moderator/medewerker kan een monteur voor je inplannen om in ieder geval het AOP te vervangen kosteloos en daarnaast kan een ziggo moderator ook de juiste kabels/splitters toesturen
Ik zou graag gebruik willen maken van deze oplossing dat een moderator helpt met inplannen van de monteur en het sturen van het te vervangen materiaal
Een moderator komt naar verwachting vandaag of morgen langs.
@Vermey, ik ben direct voor je aan het werk gegaan! Ik heb een afspraak gepland op 03-06 tussen 8:00 en 13:00 uur. Je ontvangt een mail ter bevestiging ook een link in SMS met toegang tot de agenda van de monteur. Je kunt de afspraak dus naar eigen wens nog verplaatsen als dit moment je niet uitkomt 😄
Top dank voor het inplannen ! @Madelon
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...