Magyarock

Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ubee 320b inlog gereset naar standaardwaarde

Sinds een paar dagen heb ik last van instabiele wifi. Daarnaast is sinds de laatste snelheidsverhoging ook mijn internetverbinding regelmatig slecht.

Vandaag ontdekte ik dat de inloggegevens van mijn modem, ubee 320b, en het ip adres van het modem waren

teruggezet naar de fabriekswaarden. Dit lijkt spontaan te zijn gebeurd. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Is het modem wellicht aan vervanging toe? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Magyarock
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Marijn ik heb de splitter er modem eenvoudig kunnen aansluiten en installeren. Ik heb nu een prima stabiel internet en een veel beter wifi signaal. Probleem is opgelost 🙂 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55171Posts
  • 3596Oplossingen
  • 13132Likes

Dat zou zomaar kunnen, het is al een ouder modem.

Mogelijk moeten ook de aansluitingen vernieuwd worden.

Die kan een Ziggo moderator gelijk meesturen.

Kun je daarom een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

Dan kunnen de juiste materialen meegestuurd worden.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Magyarock
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

5BD950BE-CCC4-4D62-941C-8C81026FE975.jpeg

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7295Posts
  • 461Oplossingen
  • 1525Likes

de splitter dient vervangen te woorden

een moderator kan jou kosteloos een poa-01-b + modemkabel sturen 

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 173Likes

Hi @Magyarok, een warm welkom op onze Community! Zoals @anoniemforum aangeeft heb je ter verbetering van je installatie een nieuwe splitter en kabel nodig. Ik heb deze naar je toegestuurd! Mocht je na het installeren van de nieuwe bekabeling nog problemen ervaren horen we het graag, dan gaan we even wat verder kijken voor je! 🙂

Magyarock
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel Marijn 🙂

Is een nieuw modem ook een optie. Het beestje draait al heel wat jaartjes mee. Toen ik vorig jaar over ging op de Ziggo next kreeg ik het aanbod het nieuwste modem te nemen omdat dit blijkbaar bij het abonnement hoor. Omdat ik toen geen problemen had durfde ik dat niet aan, maar ik zou het nu graag hebben. 

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 7295Posts
  • 461Oplossingen
  • 1525Likes

gezien je een oud modem hebt kan @Marijn-  of een andere moderator jou kosteloos de connectbox opsturen

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 173Likes

@Magyarock Aangezien het je eerder was aangeboden heb ik je een nieuw modem toegestuurd! 🙂 

Magyarock
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank je wel @Marijn 

Ik zie dat het pakketje inmiddels door Postnl staan aangekondigd. 
Top service!

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 173Likes

@Magyarock Heel graag gedaan! Hopelijk kunnen we op deze manier je hele verbinding een boost geven 🙂 

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 173Likes

Hi @Magyarock, is het gelukt om het nieuwe modem te installeren? Merk je daar ook een verbetering mee? 🙂 

Magyarock
topicstarter
Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Marijn ik heb de splitter er modem eenvoudig kunnen aansluiten en installeren. Ik heb nu een prima stabiel internet en een veel beter wifi signaal. Probleem is opgelost 🙂 

Marijn-
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 626Posts
  • 21Oplossingen
  • 173Likes

@Magyarock wat super om te horen! Laten we het topic nog even openhouden voor het geval dat, maar ik heb er al het vertrouwen in dat het met deze nieuwe installatie een stuk beter zal blijven werken! 😄 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic