Hallo,
mijn probleem is dat mijn netwerk het wachtwoord niet herkend.
Mijn PC heeft wel verbinding(kabel), maar inloggen met mijn telefoon of tablet gaat niet.
Het signaal is sterk genoeg en ze zien het netwerk maar het wachtwoord word niet goed gekeurt.
Las ook dat de beveiling van het modem niet meer up to date is.
Ben nu Wifi loos ,ook wel eens lekker maar toch.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb de doos helemaal uit elkaar getrokken, maar geen beugel.
Belangrijkste voor mij is dat het werkt.👍
Voor nu even geen vragen meer.
Voor de service een dikke 🔟
Weet niet welke Connect Box je gehad heb de platte of de toren
Voor de Platte Connect Box is deze beugel
En van de Connect Box Giga heb je deze
Wel blij dat alles werkt en een 10 voor de service is alleen maar opsteker. En @Paul of @Jamyla gaat zekers een beugel op sturen. Door de Tag komen ze vanzelf topic in 😊
@Dave schreef: "En @Paul of @Jamyla gaat zekers een beugel op sturen. Door de Tag komen ze vanzelf topic in"
Paul schreef twee berichten boven dat van jou: "Ik ga er vanuit dat je de doos al grondig bekeken hebt, en heb om die reden alsnog de ophangbeugel per post opgestuurd. Binnen 2 a 3 dagen ontvang je dez emet de post in huis."
Dus die beugel is al bijna of helemaal op de plek van bestemming.
Oeps @Bert
Ik had de laatste stukje niet goed gelezen dacht binnen 2 tot 3 dagen kan de beugel geregeld worden. Maar gelukkig was geregeld scheelt weer 😉👍🏻
@Ernie67 Hartelijk dank voor je bericht en ontzettend fijn dat alles naar tevredenheid werkt. De ophangbeugel voor de Connectbox moet je inmiddels ontvangen hebben. Is het nog gelukt om deze te monteren?
Hij is binnen.
Monteren komt nog .
Simpel maar goed systeem.🤓
@Ernie67 Super! Deel anders een foto zodra je het modem hebt hangen 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.