cg.lamboo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ubee 320B hapert

Mijn internetverbinding hapert nogal. 

Zo moet ik iedere dag mijn Hue Bridge (bekabelt) opnieuw opstarten en mijn Atag thermostaat geeft regelmatig aan dat hij weer geen verbinding heeft met het netwerk (wifi)

De Wifi valt sowieso steeds vaker uit of heeft een slechte verbinding.

Ik heb het idee dat de  Ubee 320B van mij een beetje op begint te raken.

Kan dit kloppen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10831Posts
  • 783Oplossingen
  • 3321Likes

Goedemorgen @cg.lamboo,


Hoewel ik het eens ben met anoniemforum en dat je AOP en splitter mogelijk zijn verouderd, zie ik geen signaal problemen op je modem. Het signaal ziet er goed uit en je geeft ook specifiek aan dat het alleen mis gaat met de wifi-verbinding.

 

Ik heb dan ook om te beginnen je modem omgeruild en je ontvangt binnen enkele dagen een SmartWifi modem (voorheen Connectbox) van ons. Als blijkt dat je dan nog steeds problemen ervaart, kunnen we altijd nog de monteur voor je inplannen.  

 

Mocht je nog vragen hebben, dan zien we je reactie tegemoet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6714Posts
  • 440Oplossingen
  • 1320Likes

je hebt een ouder modem een moderator kan die kosteloos omruilen voor een smart wifi modem (connectbox)

 

mogelijk is ook de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) aan vervanging toe kun je daar een foto van maken

 

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

cg.lamboo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Huisnummer en postcode staat al in mijn profiel.

anoniemforum
Super Expert
Super Expert
  • 6714Posts
  • 440Oplossingen
  • 1320Likes

het zowel het aop als de splitter zijn verouderd 

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen die het aop en de splitter vervangt

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10831Posts
  • 783Oplossingen
  • 3321Likes

Goedemorgen @cg.lamboo,


Hoewel ik het eens ben met anoniemforum en dat je AOP en splitter mogelijk zijn verouderd, zie ik geen signaal problemen op je modem. Het signaal ziet er goed uit en je geeft ook specifiek aan dat het alleen mis gaat met de wifi-verbinding.

 

Ik heb dan ook om te beginnen je modem omgeruild en je ontvangt binnen enkele dagen een SmartWifi modem (voorheen Connectbox) van ons. Als blijkt dat je dan nog steeds problemen ervaart, kunnen we altijd nog de monteur voor je inplannen.  

 

Mocht je nog vragen hebben, dan zien we je reactie tegemoet.

Bekijk in context

cg.lamboo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het snelle reageren en handelen. Alles werkt weer goed!

Uitgelicht topic