De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zoals besproken met @Alex bij deze even een topic.
Ze hebben ongeveer 3 weken geleden onderhoud gepleegd aan onze wijk (voorbereiding giganet denk ik?) en sinds die tijd heb ik enorm veel correctables en uncorrectables, ook zie ik om de zoveel tijd een ping even wegvallen, het ligt zeker niet aan de eigen router, dit heeft altijd prima gewerkt tot dus voor kort.
Bijgevoegd screenshot van modem.
Ter info, het modem hangt rechstreeks aan het AOP, zit geen splitter of niks tussen omdat we geen TV kijken via kabel. Heeft al die tijd prima gewerkt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@mbnn79 Dat klinkt goed! Zullen we afspreken dat we de komende dagen de vinger nog even aan de pols houden? Onze metingen lopen namelijk nog een paar dagen door. Mocht je toch nog onverhoopt problemen ervaren, noteer dan de datum en tijd.
Is goed, super dankjewel! 🙂
@mbnn79 Top, we houden dan even contact. 😉 Alvast een prettig weekend.
Hallo @Paul het lijkt erop dat het nu goed is, toch? Ik heb het hele weekend geen oplopende uncorrectables meer gezien. Raar, maar ok 😛
@mbnn79 De verbinding ziet er keurig uit! We kunnen dus concluderen dat alles op dit moment in orde is. 😉 Laat het gerust weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen. We staan hier graag voor je klaar.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...