Hallo,
Graag wil ik de UPnP en port forwarding settings kunnen aanpassen, maar kan deze niet zien. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @J. Aap
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Wij helpen je met alle liefde om de mogelijkheid beschikbaar te maken voor portforwarding en UPnP. Ik zie dat @tobiastheebe je al heeft voorzien van de uitleg waarom dit momenteel niet mogelijk is. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en jij naar hartenlust de gewenste forwards kunt gaan instellen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De eRouter-configuratie moet worden aangepast van IPv6 Dual-Stack Lite naar IPv4 Only, daarna zijn NAT-instellingen als port forwarding en DMZ beschikbaar.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen enkele dagen langs in dit topic. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.
Hi @J. Aap
Een warm welkom op de Ziggo Community.
Wij helpen je met alle liefde om de mogelijkheid beschikbaar te maken voor portforwarding en UPnP. Ik zie dat @tobiastheebe je al heeft voorzien van de uitleg waarom dit momenteel niet mogelijk is. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en jij naar hartenlust de gewenste forwards kunt gaan instellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.