1
Vraag
2
Reacties
J. Aap

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

UPnP/Port forwarding instellen

Hallo,


Graag wil ik de UPnP en port forwarding settings kunnen aanpassen, maar kan deze niet zien. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @J. Aap
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wij helpen je met alle liefde om de mogelijkheid beschikbaar te maken voor portforwarding en UPnP. Ik zie dat @tobiastheebe je al heeft voorzien van de uitleg waarom dit momenteel niet mogelijk is. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en jij naar hartenlust de gewenste forwards kunt gaan instellen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31059Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15501Likes

De eRouter-configuratie moet worden aangepast van IPv6 Dual-Stack Lite naar IPv4 Only, daarna zijn NAT-instellingen als port forwarding en DMZ beschikbaar.

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan dit regelen en komt binnen enkele dagen langs in dit topic. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @J. Aap
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Wij helpen je met alle liefde om de mogelijkheid beschikbaar te maken voor portforwarding en UPnP. Ik zie dat @tobiastheebe je al heeft voorzien van de uitleg waarom dit momenteel niet mogelijk is. Bij deze heb ik het profiel op je modem geconfigureerd naar IPv4 Only. Dit is binnen nu en 24 uur verwerkt. Schrik niet als je modem hierdoor opnieuw opstart. Dit is tevens het seintje dat de aanpassing is verwerkt en jij naar hartenlust de gewenste forwards kunt gaan instellen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic