romali

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

UPCmail adres werkt sinds 1 april 2022 niet meer

Sinds 1 April werkt mijn UPCmail adres niet meer, volgens Ziggo ligt dat aan Outlook, werk met outlook2016.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heb je iets veranderd in je mail of instellingen.

 

Hier beneden de IMAP instellingen als je inkomende mail imap.ziggo.nl en uitgaande met smtp.ziggo.nl invoert en je upcmail als e-mail adres en wachtwoord dan zou jet moeten werken, Ziggo geeft zelf de servers aan. 

PS: deel geen e-mail instellingen in het topic:

 

Dit topic > upcmail email account toevoegen aan Outlook zelfde probleem.

 

Hoop dat je hiermee verder komt.

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heb je iets veranderd in je mail of instellingen.

 

Hier beneden de IMAP instellingen als je inkomende mail imap.ziggo.nl en uitgaande met smtp.ziggo.nl invoert en je upcmail als e-mail adres en wachtwoord dan zou jet moeten werken, Ziggo geeft zelf de servers aan. 

PS: deel geen e-mail instellingen in het topic:

 

Dit topic > upcmail email account toevoegen aan Outlook zelfde probleem.

 

Hoop dat je hiermee verder komt.

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

Luc2

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

hallo,

Sinds 1 april kan ik zowel op mijn iPad als iPhone geen e-mail meer ontvangen. Alle instellingen gecontroleerd, testmail verstuurd (dat kan wel), maar er komt niets binnen. De foutmelding is dat er een fout zit in de IMAP instellingen. Webmail werkt wel gewoon. 

romali
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helemaal niks van de een op de andere dag, werkt het niet mee, ligt aan outlook zeggen bij klantenservice.

 

Luc2

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nog een aanvulling: foutmelding is: "POP-server imap.ziggo.nl reageert niet". 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Dit probleem was gister ook gaande en toen heeft @Bert  ook aantal dingen geprobeerd, misschien door de tag kan ie straks even

mee kijken. Maar zie dit topic > upcmail email account toevoegen aan Outlook ook even.

Luc2

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb ondertussen op beide apparaten mijn email opnieuw geïnstalleerd. Alle mails kwamen spontaan weer binnen. Zelfs heeeel veel oude.... Bijzonder, maar het werkt weer. Dank voor reacties!

romali
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn emails zijn imiddels allemaal VERDWENEN, dank u Ziggo!!!!!!!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@romali Staan ze nog wel in de webmail?

Wat gebruik je in Outlook?

IMAP of POP?

Luc2

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, bij mij staan mails nog in de webmail. Na opnieuw installeren van e-mailaccount op iPad en iPhone ontvang ik daar ook weer mails. Op apparaat van mijn vrouw was hetzelfde probleem met binnenkomende e-mail. Daar ook account opnieuw geïnstalleerd. In 1e instantie kwamen alle mails binnen. Daarna waren alle oude mails in één keer verdwenen. Ook op webmail. Nu ontvangt ze wel weer nieuwe mails. Blijft een heel vreemde zaak. 

Luc2

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik gebruik trouwens imap. Ging vanzelf bij opnieuw installeren. Op computer werk ik via Outlook. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Luc2 Haalt Outlook ook alle mailaccounts op?

Is dat via IMAP of POP?

Indien met POP, die haalt alles op en dan is alles leeg, als je geen kopie achterlaat op de mailservers.

Dat is in te stellen in Outlook.

Hoot_Posthorn

Level 7
  • 158Posts
  • 12Oplossingen
  • 109Likes

@romali Ik snap je frustratie. Mail vertegenwoordigt een heel verleden, net als foto's gaan alle alarmbellen af als daar iets mee is.

 

Even een checkvraag, ben je (nog) abonnee van Ziggo?

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Hoot_Posthorn  Dit is al een bericht van een jaar oud, Romali heeft niet meer gereageerd.

Hoot_Posthorn

Level 7
  • 158Posts
  • 12Oplossingen
  • 109Likes

@Steefb Krampjes..deze stond in de recente "meldingen"  van vandaag. Dank voor de wake-up call , ik zal beter opletten

Uitgelicht topic