Goedenavond,
Ik heb jarenlang een UPC email account gehad, maar deze is van de ene op de andere dag niet meer zichtbaar in mijn Ziggo. Ook wordt er een foutmelding gegeven bij het ophalen van de mail, geen reactie van de server. Ook staat onder mijn Ziggo mail adres geen alias.
Kan iemand me helpen om dit mail adres weer zichtbaar te krijgen? Voor mij enorm belangrijk omdat hier veel afspraken en dergelijke op worden bevestigd e.d.
gr. Peet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor jouw privebericht, @PeetV Ik heb hem van Monica doorgestuurd gekregen omdat zij zelf niet aanwezig is.
Om het emailadres weer zichtbaar te maken, heb ik een opdracht aangemaakt voor de afdeling die hierover gaat.
Binnen maximaal 3 werkdagen wordt dit opgepakt en moet het emailadres weer zichtbaar zijn.
Wanneer dit in jouw geval niet zo is, hoor ik het graag.
Hi @PeetV
Even een kleine update vanaf deze kant! De opdracht om je e-mailadres weer zichtbaar te maken onder jouw account is verwerkt op 3 december. Vanaf heden kun je het e-mailadres dan ook weer beheren via jouw Mijn Ziggo account.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zij kunnen diep in de systemen kijken en zien wat er zich afspeelt.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey @PeetV! Niet fijn als je niet meer bij jouw mailaccount kunt, we gaan hem snel opsporen! Wil je mij via een privébericht het betreffende mailadres sturen? Dan zoek ik dit voor je uit.
Bedankt voor je reactie! Hoe kan ik je een privé bericht sturen?
Gr. Peet
Klik rechts bovenin deze pagina op Berichten, dan op het oranje icoon kladblokje naast Postvak in, vul daar achter Verzenden aan: Monica en kies daar Community moderator.
Bedankt Bert, het is gelukt!
Bedankt voor jouw privebericht, @PeetV Ik heb hem van Monica doorgestuurd gekregen omdat zij zelf niet aanwezig is.
Om het emailadres weer zichtbaar te maken, heb ik een opdracht aangemaakt voor de afdeling die hierover gaat.
Binnen maximaal 3 werkdagen wordt dit opgepakt en moet het emailadres weer zichtbaar zijn.
Wanneer dit in jouw geval niet zo is, hoor ik het graag.
Hi @PeetV
Even een kleine update vanaf deze kant! De opdracht om je e-mailadres weer zichtbaar te maken onder jouw account is verwerkt op 3 december. Vanaf heden kun je het e-mailadres dan ook weer beheren via jouw Mijn Ziggo account.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.