Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb al tijden last van instraling op 883 OFDM kanaal waardoor hij zijn kanalen koppelingen verliest. Modem komt ook niet volledig door bootprocedure. Waarschijnlijk door die vele correctables loopt temperatuur van modem ook op tot kritische niveaus. Is monteur bij geweest die zag dat lijn verder goed was wilde niet naar modem en instellingen kijken werd doorverwezen naar hier.
Snelheid loopt ook terug is normaal zo rond de 940-960mbs
Graag jullie input na het zien van de diverse waardes en een oplossing uiteindelijk
Bijzonder, alle kanalen zijn netjes gekoppeld. Of de status verandert elke minuut?
ik heb geen idee ook de lampjes geven het al dagen aan dus misschien dat hij 1 keertje in die stand gaat en dan blijft denken dat het nog steeds zo is nu moet ik wel zeggen dat ik onlangs een software update heb gehad te weten
ook zie ik dit
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...