Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi, al veel over geschreven, maar ik vind de oplossing niet. Links werken niet, oplossing extensions fsecure uitzetten. Daarna krijg ik steeds de melding dat ik actie moet ondernemen van ziggo. Dat betekent extensions f-secure weer aanzetten, Na een dag of wat, kan ik links weer niet openen tenzij ik f secure weer uit zet. Je raad het al : even later krijg ik de melding van ziggo dat ik niet beveiligd ben. Gek word ik ervan. Mijn vraag is f secure wel van ziggo? Of houd deze de installatie van de echte virusbeschermer tegen van ziggo? Zelfs na updates blijft dit probleem bestaan. Pleh, voor dit niet begrijpt: Help
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je F-Secure verwijderd start Windows beveiliging automatisch op en beschermt Windows direct.
Het leuke van dit antivirus is dat er geen onzin in zit en alleen iets laat weten als hij heel lang niet heeft kunnen scannen, dat doet hij op momenten, in de achtergrond, dat de PC/laptop minder gebruikt wordt of iets heeft gevonden en hij update met de dagelijkse Windows update mee.
Rechts onderin Windows zie je dan dit:
Als je Windows 10 of 11 hebt, dan heb je een prima antivirus aan de Windows-beveiliging, eerder onder andere namen, die ik al vanaf 2006 gebruik om dit soort problemen te voorkomen en dat geplaatst door de jaren heen op 300+ laptops en PC's en geen blokkeringen, virussen en malware meer gezien op die apparaten.
ok, ik ben een nietweter op dit gebied....hoe heet die windows beveiliging? want die heb ik waarschijnlijk geblokkeerd om f-secure van ziggo te instaleren ....
Als je F-Secure verwijderd start Windows beveiliging automatisch op en beschermt Windows direct.
Het leuke van dit antivirus is dat er geen onzin in zit en alleen iets laat weten als hij heel lang niet heeft kunnen scannen, dat doet hij op momenten, in de achtergrond, dat de PC/laptop minder gebruikt wordt of iets heeft gevonden en hij update met de dagelijkse Windows update mee.
Rechts onderin Windows zie je dan dit:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...