Capisce

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweedehands pod is al geregistreerd.

Tweedehands pod is al geregistreerd. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Capisce,

Welkom op de Community en leuk dat je een pod hebt gekocht! Wel is het natuurlijk vervelend dat je deze nog niet in gebruik kunt nemen.

Vermoedelijk staat de gekochte pod nog op het adres van de verkoper geregistreerd. Ik heb daarom een verzoek ingediend om deze koppeling met de verkoper ongedaan te maken, zodat je de pod alsnog in gebruik kunt nemen. Doorgaans lukt dit binnen 5 werkdagen.

Alvast veel plezier van de pod!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kijk hier eens,

 

Gekochte Ziggo Pods werken niet - Ziggo Community

 

@Paul (ziggo) schreef.

 

Goed dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag! Ik begrijp uit je bericht dat je via Marktplaats SmartWifiPods van iemand hebt overgekocht en nu wil het niet lukken om deze i.c.m. het SmartWifi modem (en app) te registeren) en krijg je de melding dat ze al geregistreerd zijn. Natuurlijk kijken we graag met je naar een oplossing. Weet je of de overgenomen SmartWifiPods bruikleen of gekochte WifiPods zijn? Alleen niet bruikleen Pods zijn door ons namelijk over te zetten naar een ander klantaccount.

Capisce
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik weet niet of het bruikleen of een gekochte pod is. 
hoe kan ik hier achter komen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Capisce Door dat aan de verkoper te vragen.

Capisce
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb gevraagd is een gekochte pod. 
en nu?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@Capisce  Zet de serienummers tussen haakjes achter je adresgegevens in je profiel. Dan kan een moderator het verder bekijken.

Capisce
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ga ik proberen bedankt

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Wachten totdat een Ziggo moderator langs komt en hij/zij gecontroleerd heeft of de verkoper eerlijk heeft geantwoord m.b.t. gehuurd of gekocht. Pas daarna kan de pod eventueel op uw naam gezet worden.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Capisce,

Welkom op de Community en leuk dat je een pod hebt gekocht! Wel is het natuurlijk vervelend dat je deze nog niet in gebruik kunt nemen.

Vermoedelijk staat de gekochte pod nog op het adres van de verkoper geregistreerd. Ik heb daarom een verzoek ingediend om deze koppeling met de verkoper ongedaan te maken, zodat je de pod alsnog in gebruik kunt nemen. Doorgaans lukt dit binnen 5 werkdagen.

Alvast veel plezier van de pod!

Uitgelicht topic