jch88

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tweedehands SmartWifi pods reeds in gebruik - ontkoppelen?

Via Marktplaats heb ik twee SmartWifi pods gekocht. Deze probeer ik nu te koppelen aan mijn netwerk echter krijg ik bij het installeren in de app de melding dat deze reeds in gebruikt zijn. De persoon van wie ik de SmartWifi pods heb gekocht geeft aan ze al verwijderd te hebben uit zijn app, en volgens de klantenservice moet ik mijn bericht hier plaatsen om dit op te lossen.

 

Ik heb de serienummers toegevoegd in mijn postcode, zoals hier werd aangeraden door @Bert .

 

Bij voorbaat dank.

27 Reacties 27
PDuurkoop

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hey Rikst, helaas krijg ik nog steeds de melding dat de POD reeds gekoppeld is aan een andere modem. Kan jij hem ontkoppelen? Ik zou er erg mee geholpen zijn.. Zou toch jammer zijn om een goed werkende POD in de prullenbak te moeten gooien. Alvast bedankt voor de service!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@PDuurkoop wat merkwaardig, want de aanvraag is wel doorgezet en zou ingeschoten moeten zijn.

Ik ga er voor je achteraan, wordt vervolgt. 

PDuurkoop

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

@Jacob Bedankt voor je reactie, laten we hopen dat het snel is opgelost..

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@PDuurkoop ik krijg een melding dat het verzoek voor jou is opgepakt.

Dus mocht je er aan toekomen, check het dan aub even! 

Henk182

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

Heb ook 2 WiFipods gekocht zijn echter nog gekoppeld.Ik heb de serienummers al toegevoegd vorige eigenaar had ze gekocht.

Alvast bedankt

groetjes

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Henk182 
Ik zie dat je hier ook een eigen topic over bent gestart. Super! Laten we voor het overzicht daar verder gaan 🙂

Cliffhangerd

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo , ik heb ook een pod overgenomen van iemand die beweert het gekocht te hebben , maar krijg de pod niet aan de gang , kan deze door jullie nagecheckt worden ? 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Cliffhangerd , welkom op onze Community. Fijn om te lezen dat je ons hebt gevonden en wij je hiermee mogen helpen hier. Wil jij tussen haakjes achter je huisnummer de serienummers van deze pods vermelden in je profiel? Dan zijn ze alleen zichtbaar voor de moderators en bekijken wij of deze nog gekoppeld zijn.

Een snelkoppeling naar je profiel kun je hier vinden
 

Uitgelicht topic