Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Via Marktplaats heb ik twee SmartWifi pods gekocht. Deze probeer ik nu te koppelen aan mijn netwerk echter krijg ik bij het installeren in de app de melding dat deze reeds in gebruikt zijn. De persoon van wie ik de SmartWifi pods heb gekocht geeft aan ze al verwijderd te hebben uit zijn app, en volgens de klantenservice moet ik mijn bericht hier plaatsen om dit op te lossen.
Ik heb de serienummers toegevoegd in mijn postcode, zoals hier werd aangeraden door @Bert .
Bij voorbaat dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @jch88 dankjewel voor het starten van dit topic. Bij controle van de serienummers van de SmartWifi pods zie ik dat deze als bruikleen/huur pods actief staan. Dat betekent dat je 2 pods hebt die ik niet overschrijven kan voor je.
Zijn deze pods door de vorige eigenaar gekocht of gehuurd/in bruikleen? Je kan de serienummers vermelden in je profiel achter je adres, dit in het privé gedeelte.
De persoon kan ze uit de app hebben verwijderd, maar dan staan ze nog in Mijn Ziggo als behorende bij het abonnement.
Als de persoon ze gekocht heeft van Ziggo, kunnen ze vrijgegeven worden en kun je ze installeren, dan worden ze toegevoegd aan je eigen Mijn Ziggo.
Als een eerdere abonnee ze in bruikleen heeft van Ziggo, dan zal Ziggo ze niet vrijgeven, omdat ze ooit retour moeten naar Ziggo en als ze niet retour komen, dan krijgt diegene die ze in bruikleen had een rekening voor de restwaarde.
Plaats de serienummers achter je huisnummer in je profiel, dan kan een Ziggo moderator kijken of ze vrijgegeven kunnen worden.
Hi, de pods zijn gekocht door de vorige eigenaar. Heb het serienummer toegevoegd.
Hey @jch88 dankjewel voor het starten van dit topic. Bij controle van de serienummers van de SmartWifi pods zie ik dat deze als bruikleen/huur pods actief staan. Dat betekent dat je 2 pods hebt die ik niet overschrijven kan voor je.
Heb ik ook. Laat ziggo de restwaarde maar met die verkoper regelen. Ik stuur ze dan niet op. Ik voel me hierdoor opgelicht. De verkoper wilt ze ook niet terug nemen
Goedemorgen @Wulf-64, in jouw geval heeft de verkoper ze inderdaad ook opgestuurd terwijl ze in bruikleen zijn. Het advies blijft om ze te retourneren omdat je helaas geen gebruik kunt maken van de wifi pods.
Ik zal ze opsturen Lotte. Kan ik dan nog een pod in bruikleen krijgen van Ziggo?Ik denk dat Ziggo dit goed moet communiceren. Er worden veel WiFi pods via marktplaats aangeboden.
@Wulf-64 Ik ben het met je eens dat dit niet de manier is! In principe wordt dit gecommuniceerd in de bevestiging. Ik stuur de wifi pods in bruikleen naar je op, je ontvangt een bevestiging per e-mail.
@Lotte Wordt het niet eens tijd voor een algemene Ziggo mail naar de abonnees?
Dit soort meldingen beginnen aardig op te lopen. Kost jullie tijd en geeft veel irritatie bij klanten.
Hoi Jos, ik heb hetzelfde probleem, echter zijn die van mij wel gekocht door de vorige eigenaar. Ik het de nummers achter mijn postcode gezet. Zou je eens willen kijken of je de Pod van mij kan ontkoppelen?
Groet,
Pduurkoop
Goedemorgen @PDuurkoop, goed dat je het aankaart! De vorige eigenaar kan de wifi pods uit zijn haar account verwijderen. Mocht dit niet lukken dan kan hij/zij met ons contact opnemen zodat wij ze handmatig kunnen verwijderen.
Dat is zeker iets om mee te nemen @tregbe!
Dankjewel Lotte!
Hoi Lotte, helaas kan de vorige eigenaar ze niet meer verwijderen uit zijn account. Hij heeft niets meer van Ziggo. Ik heb het nummer van de betreffende Pod achter mijn huisnummer geplaatst. Hopelijk kan jij mij helpen.
Alvast super bedankt.
@PDuurkoop helder, dank voor de toelichting. Ik laat dit voor je doen, dat komt in orde.
Mijn ervaring is dat je ze dan over 24u kan koppelen. Mocht het dan niet lukken, meld het dan aub even.
@Jacob Hartelijk dank voor de reactie, ik zal het morgenavond proberen!
Ik heb de WiFi pods naar Ziggo gestuurd. Hoop dat degene die ze via Marktplaats verkocht heeft nog wel een restwaarde rekening krijgt van Ziggo.
Beste Rikst, bedankt voor je reactie, ik heb het vorige week nog geprobeerd en toen deed de Pod het nog niet. Ik zal het vanavond nogmaals proberen. Laten we hopen dat hij dan wel ontkoppeld is en ik hem aan mijn modem kan koppelen.
@Wulf-64 schreef:Ik heb de WiFi pods naar Ziggo gestuurd. Hoop dat degene die ze via Marktplaats verkocht heeft nog wel een restwaarde rekening krijgt van Ziggo.
Nee, want ze zijn nu bij ziggo als retour gestuurd geregistreerd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...