Ik heb de serienummers toegevoegd in mijn postcode, en vraag bij deze om beide SmartWifi Pods aan mijn modem te koppelen (zijn zojuist ontkoppeld door de vorige eigenaar).
Bij voorbaat dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Nourdyn
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je ons gevonden hebt! 🙂
Super fijn dat je alle informatie al toegevoegd hebt. Dan kunnen wij hier gelijk mee aan de slag. Zoals @Wim C. al liet doorschemeren heb ik een opdracht aangemaakt voor een achterliggende afdeling om de pods vrij te geven. Wij sturen je een sms zodra dit geregeld is.
Ze zijn weer zichtbaar en werken uiteindelijk. Had even wat tijd nodig.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Nour
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Een moderator komt waarschijnlijk morgen langs in dit topic om uw SmatWifi Pods gebruiksklaar te laten maken.
Omdat dit ontkoppelen niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator, maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat dit gebruiksklaarmaken meestal drie werkdagen duurt. |
Dank je @Wim C. voor de snelle reactie.
Ik wacht het dan eventjes af.
Weet jij toevallig of ik de pods in het stopcontact moet doen, zodat de operator de aanpassingen kan doorvoeren?
De SmartWifi Pods zijn nog niet geïnstalleerd, dus heeft het geen zin ze in het stopcontact te doen. Een moderator heeft genoeg aan de serienummers die inmiddels bij uw gegevens zijn te vinden.
Goedemorgen @Nourdyn
Welkom op de Ziggo Community en goed dat je ons gevonden hebt! 🙂
Super fijn dat je alle informatie al toegevoegd hebt. Dan kunnen wij hier gelijk mee aan de slag. Zoals @Wim C. al liet doorschemeren heb ik een opdracht aangemaakt voor een achterliggende afdeling om de pods vrij te geven. Wij sturen je een sms zodra dit geregeld is.
Dank je @Jiri de wifiPods zijn nu wel zichtbaar op de app.
Heb nu de volgende uitdaging. Ik probeer de wifipods te installeren via de app, maar krijg een foutmelding dat we wifipods niet gevonden worden (zie dan ook een rode uitroepteken!). Het zoeken duurt wel erg lang en elke keer terug die foutmelding.
Heb de modem 30 sec van de stroom gehaald, de app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd, maar het wil maar niet lukken.
@Jiri , kan jij of iemand van Ziggo hier svp naar kijken. Heb beide pods in het stopcontact.
Hoop dat er snel een oplossing komt, want geen (zeer trage) internet op de eerste verdieping en zolder.
Dag @Nour
Jammer dat het niet in één keer lukt. Wellicht wil het met de web-versie van de SmartWifi app beter lukken. Hoe wil je de SmartWifi Pods verbinden; via wifi of via een netwerkkabel?
Laat maar weten.
@Nour Heb je al een SMS gehad dat het zou moeten werken?
Meestal duurt het een paar dagen voordat ze werkelijk vrij gegeven zijn.
Dan komt er een SMS.
Beste @Bert , ik heb een sms ontvangen. Beide pods waren zichtbaar, maar kreeg geen verbinding. Zojuist via webapplicatie proberen toe te voegen. Heb ze eerst verwijderd en zie nu niets meer. Loop vast helaas.
Beste @Wim C. , via WiFi. Van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Heb ze nu via website verwijderd (stond op dat ze offline waren) en ben ze nu kwijt. Wil ik ze opnieuw installeren dan zie ik dat ze al geregistreerd zijn op mijn account. A bit confused now ☹️
@Nour Mogelijke oplossing, haal de pods uit de stroom en het modem van de stroom.
Zet het modem na 30 seconden weer op de stroom en na 15 minuten de pods weer in de stroom, die worden vanzelf weer opgepakt en in de app gezet.
Ze blijven geïnstalleerd op je modem.
Ze zijn weer zichtbaar en werken uiteindelijk. Had even wat tijd nodig.
Hartstikke fijn @Nour
Bedankt voor de terugkoppeling 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.