paulkentie

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Tweedehands Smart Wifipods activeren

Hallo Ik heb gister 4 smart wifi pods van iemand overgenomen,

zij heeft nog geprobeerd ziggo te bellen voor ontkoppelen maar kwam er niet doorheen,

dus vandaar dat ik het nu zelf ga proberen via de community.

 

met vriendelijke groeten Paul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Dankjewel @paulkentie 
We hebben alle benodigde informatie van de Pods achterhaalt, maar dat zijn van de gehuurde Pods waarvan wij eigenaar zijn.

Het is dus niet mogelijk deze Pods op jouw account te activeren. In dit geval is het raadzaam de verkoper te contacteren, gezien het feit dat hij de Pods retour moet sturen om een boete te voorkomen. De verkoper kan ze het beste van je 'terugkopen'.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Als ze ooit gekocht zijn van Ziggo door de vorige eigenaar, dan kunnen ze worden vrijgegeven.

Zijn ze door de vorige eigenaar in gratis bruikleen gekregen van Ziggo of gehuurd van Ziggo, dan worden ze niet vrijgegeven door Ziggo en moeten ze bij beëindiging van abonnement retour naar Ziggo.

 

Plaats de serienummers tussen haakjes achter je huisnummer en postcode in je profiel, na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

paulkentie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de serienummers erachter gezet, ze hebben ze gekocht hadden er 8 4 huur en 4 koop dus hoop dat een moderator ze vrij kan geven.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@paulkentie daar komen we wel uit. Goed dat je het hier even komt vragen.

Je zegt in je eerste bericht dat je er vier hebt overgenomen. In je profiel zie ik er echter veel meer staan. Kan je alleen diegenen toevoegen die je ook echt thuis hebt? Dan kan ik het nagaan voor je, welke wel of niet te koppelen zijn. Dankje!

paulkentie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik had het dubbel in mijn profiel gezet degene die ik in mijn account heb staan die 2 zijn wel huur die gaan dan terug maar eerst moeten deze 4 gekoppeld worden

paulkentie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jacob ik heb nu alleen de 4 serienummers in het profiel staan.

met vriendelijke groet Paul

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Dankjewel @paulkentie 
We hebben alle benodigde informatie van de Pods achterhaalt, maar dat zijn van de gehuurde Pods waarvan wij eigenaar zijn.

Het is dus niet mogelijk deze Pods op jouw account te activeren. In dit geval is het raadzaam de verkoper te contacteren, gezien het feit dat hij de Pods retour moet sturen om een boete te voorkomen. De verkoper kan ze het beste van je 'terugkopen'.

paulkentie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jamyla  dat is vervelend zeg, ik heb het doorgegeven aan de gene waar ik ze van heb,

 

Die zegt dat het niet klopt zie bericht hieronder

 

paulkentie_0-1676029110120.png

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

@paulkentie  Ik kan me de verwarring voorstellen. Maar de serienummers die jij in je profiel benoemd, zijn huurpods. Dat betekent dat de eigenaar ze aan ons retour moet sturen, en ze niet aan jou mag en kan verkopen.
In dit geval zal de eigenaar zelf contact met ons moeten zoeken. Wij kunnen we niet voor jou activeren.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Dan heeft de verkoper zelf waarschijnlijk de verkeerde serienummers terug gestuurd.

paulkentie
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Tjeerd85  Ja dat zou dan kunnen inderdaad, ze vertelde alleen dat ze een lijstje kreeg welke ze terug moest sturen.

 

@Jamyla de eigenaar is nu inderdaad contact met jullie aan het opnemen, wordt vervolgd

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Top! Bedankt voor het doorgeven 🙂 @paulkentie 

jump4life

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Jamyla,

 

Heb vandaag ook 2 wifipods gekocht en die krijg ik niet werkend. Heb de serienummers bij mijn profiel (huisnummer gezet) Kunnen jullie die ook eens nakijken en mochten ze gekocht zijn deze voor mij activeren.

 

Bedankt,

Wim

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@jump4life Als ze gekocht zijn, dan worden ze gedeactiveerd bij de vorige eigenaar en moet je ze zelf installeren via de Ziggo SmartWifi app.

jump4life

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Bert thx, heb ze nu kunnen installeren via de app, daar zat het probleem. @Jamyla probleem opgelost dankzij Bert. Alles werkt nu, alleen nog ff zoeken wat de beste plaatst voor de pods is. Fijne avond.

Uitgelicht topic