Hi, ik heb een emailadres aangemaakt en dat gaat allemaal prima maar het tweede adres ontvangt geen mail. Ik kan wel verzenden vanaf dat adres maar ik ontvang er niets op. Wat gaat er niet goed?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels opgelost door een telefoontje van ziggo. Bedankt voor het meedenken.
Goed punt. Ik had de eerste emailbox aangemaakt en het hokje 'aangemeld blijven' aangevinkt. Daardoor kwam de tweede mailbox onder de eerste te hangen als een map. Het vinkje weggehaald en de mailbox opnieuw aangemaakt. Nu werkt het naar behoren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is dat met een mailprogramma of in de webmail?
In een mailprogramma:
Gebruik je de juiste instellingen? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Het is via webmail. Ik gebruik geen apart emailprogramma voor ziggo.
Log je in de webmail in, met het nieuwe emailadres en het daarbij behorende wachtwoord?
Het is inmiddels opgelost door een telefoontje van ziggo. Bedankt voor het meedenken.
@René60 En wat was de oplossing?
Dat kan mogelijk anderen ook weer op weg helpen.
Goed punt. Ik had de eerste emailbox aangemaakt en het hokje 'aangemeld blijven' aangevinkt. Daardoor kwam de tweede mailbox onder de eerste te hangen als een map. Het vinkje weggehaald en de mailbox opnieuw aangemaakt. Nu werkt het naar behoren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.