Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
René60
Level 2

Tweede emailadres ontvangt geen mail

Hi, ik heb een emailadres aangemaakt en dat gaat allemaal prima maar het tweede adres ontvangt geen mail. Ik kan wel verzenden vanaf dat adres maar ik ontvang er niets op. Wat gaat er niet goed?

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
René60
Level 2
Topicstarter

Het is inmiddels opgelost door een telefoontje van ziggo. Bedankt voor het meedenken. 

Bekijk in context

René60
Level 2
Topicstarter

Goed punt. Ik had de eerste emailbox aangemaakt en het hokje 'aangemeld blijven' aangevinkt. Daardoor kwam de tweede mailbox onder de eerste te hangen als een map. Het vinkje weggehaald en de mailbox opnieuw aangemaakt. Nu werkt het naar behoren. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is dat met een mailprogramma of in de webmail?

In een mailprogramma:

Gebruik je de juiste instellingen? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo

0 Kudos
René60
Level 2
Topicstarter

Het is via webmail. Ik gebruik geen apart emailprogramma voor ziggo. 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Log je in de webmail in, met het nieuwe emailadres en het daarbij behorende wachtwoord?

0 Kudos
René60
Level 2
Topicstarter

Het is inmiddels opgelost door een telefoontje van ziggo. Bedankt voor het meedenken. 

Bert
Level 21
T.E.A.M.

@René60 En wat was de oplossing?

Dat kan mogelijk anderen ook weer op weg helpen.

0 Kudos
René60
Level 2
Topicstarter

Goed punt. Ik had de eerste emailbox aangemaakt en het hokje 'aangemeld blijven' aangevinkt. Daardoor kwam de tweede mailbox onder de eerste te hangen als een map. Het vinkje weggehaald en de mailbox opnieuw aangemaakt. Nu werkt het naar behoren.