Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi, ik heb een emailadres aangemaakt en dat gaat allemaal prima maar het tweede adres ontvangt geen mail. Ik kan wel verzenden vanaf dat adres maar ik ontvang er niets op. Wat gaat er niet goed?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is inmiddels opgelost door een telefoontje van ziggo. Bedankt voor het meedenken.
Goed punt. Ik had de eerste emailbox aangemaakt en het hokje 'aangemeld blijven' aangevinkt. Daardoor kwam de tweede mailbox onder de eerste te hangen als een map. Het vinkje weggehaald en de mailbox opnieuw aangemaakt. Nu werkt het naar behoren.
Is dat met een mailprogramma of in de webmail?
In een mailprogramma:
Gebruik je de juiste instellingen? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Het is via webmail. Ik gebruik geen apart emailprogramma voor ziggo.
Log je in de webmail in, met het nieuwe emailadres en het daarbij behorende wachtwoord?
Het is inmiddels opgelost door een telefoontje van ziggo. Bedankt voor het meedenken.
@René60 En wat was de oplossing?
Dat kan mogelijk anderen ook weer op weg helpen.
Goed punt. Ik had de eerste emailbox aangemaakt en het hokje 'aangemeld blijven' aangevinkt. Daardoor kwam de tweede mailbox onder de eerste te hangen als een map. Het vinkje weggehaald en de mailbox opnieuw aangemaakt. Nu werkt het naar behoren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...