1
Vraag
2
Reageer en help mee
Rosemarie van d

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv in thuisnetwerk opnemen: wat ik moet doen?

Hallo, wij hebben een pc en een tv met een horizon. Alles is bekabeld. Er is ook een netwerk verbinding met de tv.
Nu wil ik foto's en muziek van mijn pc naar de tv sturen en daar eventueel vastzetten via dit netwerk. Kan dat en welke handelingen moet ik doen? Ik kan zo meteen niet gelijk terug reageren op reacties maar uiteraard ga ik vanmiddag kijken wie mij eventueel zou kunnen helpen. Alvast dank voor het meedenken groeten Rosemarie
4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Installeer op uw PC een DLNA server zoals Plex, Serviio, MediaMonkey, Universal Media Player.
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Vanaf een Mac werkt dit ook goed. Ik gebruik Plex op de Mac. Dat bevalt veel beter dan Serviio.
https://www.plex.tv/nl/
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Rosemarie van der Tak je hebt al wat leuke reacties binnen gehaald! is het al gelukt om de TV op te nemen in het thuisnetwerk?
Rosemarie van d
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook heel blij met de reacties en ik wil daar wat later graag op terug komen als het niet al te vervelend is. Ik ben met een aantal dingen tegelijk bezig om te snappen en te doen haha Onder andere de muziek van de computer en foto's ook op de tv te krijgen. Ik heb google home gekocht en probeer om buiten het huis de google home ook aan de praat te krijgen op de mobiel. Ook ben ik op zoek naar apps die de afstandsbedieningen kunnen vervangen. U ziet een scala van dingen tegelijk.
Niet handig he ik weet het maar ik wil het allemaal zo graag onder de knie hebben.

Dus ik kom hier echt op terug. Is beloofd en ik kom mijn beloftes na.
Alvast dank aan iedereen die me hielp. Ik heb een schermprint met de oplossingen opgeslagen.

Groeten en tot gauw Rosemarie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic