1
Vraag
2
Reageer en help mee
sholl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Transporteren Ziggo archief map

hoe kan ik een Ziggo archief map met gehele email inhoud in zijn geheel naar een iMac map transporteren? (om die laatste map per email te kunnen versturen)

Uitgelicht
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18798Reacties
  • 855Oplossingen
  • 5202Likes

Op zich hoef je de Archief map niet te exporteren als je Mail een iMap betreft dan kan je op je iMac gewoon inloggen op het e-mail programma wat je gebruikt en converteert de mail zichzelf.

Ik heb op een Windows10 laptop ook mijn eigen mail staan via Thunderbird en instellingen via IMAP deze neemt gewoon alle mappen over.

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

3 Reacties 3
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1552Posts
  • 98Oplossingen
  • 336Likes

@sholl leuk dat je even onze Community komt bezoeken. Terecht, want dit is misschien niet heel alledaags qua onderwerp. Hoe dit precies moet, durf ik niet te zeggen.

Mag ik @Dave! en @Bburgg vragen welk advies ze je geven? 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18798Posts
  • 855Oplossingen
  • 5202Likes

Op zich hoef je de Archief map niet te exporteren als je Mail een iMap betreft dan kan je op je iMac gewoon inloggen op het e-mail programma wat je gebruikt en converteert de mail zichzelf.

Ik heb op een Windows10 laptop ook mijn eigen mail staan via Thunderbird en instellingen via IMAP deze neemt gewoon alle mappen over.

Schermafbeelding 2020-10-13 om 14.36.55.png

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Goedemorgen @sholl

Het is alweer een paar dagen geleden. Hoe lijkt het er voor te staan? Is het exporteren gelukt met de tips van @Dave!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.