Beste,
Hierbij wil ik graag informeren dat ik erg last heb van traag internet tijdens het online gamen (FIFA22 en Warzone) . Tijdens het gamen geeft het 20/30ms aan, maar dit voelt meer aan als 200ms.
Het lijkt meer alsof ik vrachtwagens aan het besturen ben wat niet zou moeten...
Het probleem ervaar ik helaas op beide consoles en die zijn aangesloten met een internetkabel van 5 tot 10m.
Dit probeer wat betreft de trage verbinding tijdens het gamen ervaar ik sinds heel lang, maar niemand die er nog een oplossing voor heeft kunnen vinden??
Sinds kort is er een monteur langsgeweest welke ook niet kosteloos was, die heeft de hoofdaansluiting (AOP) vervangen en volgens de monteur waren de waardes goed ook..
Toch zie helaas geen verandering/verbetering in het netwerk.
Ik weet nu niet of het ook specifiek komt door de Connectbox GIGA.
Ik heb namelijk de internetsnelheid verhoogd in de hoop dat het misschien beter zou werken, maar ook niet.
En streamen is ook onmogelijk vanwege de trage verbinding tijdens het gamen, daat wil ik helemaal niet aan beginnen.
Kunnen we hiervoor graag een oplossing voor bedenken??
Ik zie namelijk nu geen verschil tussen een 100mb dsl verbinding en internet GIGA van Ziggo.
Het voelt juist zelfs slechter aan.