1
Vraag
2
Reacties
Ellaz

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Trage internetverbinding i.c.m. Cisco EPC3928

Door mijn trage internet ben ik hier aanbeland, en lees hier dat het aan je verouderde modem en aansluiting kan liggen, dus mijn vraag is kan dat het probleem ook bij mij zijn?

Problemen zijn heel vaak traag internet en regelmatig geen internet.

Ik voeg er 2 foto's bij.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7688Posts
  • 2273Oplossingen
  • 3597Likes

Hi @Ellaz, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben blij dat je de Community hebt gevonden, zodat we jou kunnen helpen om weer ongestoord het world wide web op te kunnen. Op basis van de foto's is een update zeker nodig. 

Jouw huidige modem heb je al sinds 2008 in gebruik en het is dan ook geen overbodige luxe om deze om te ruilen. Een nieuw modem heb ik dan ook voor je aangevraagd en wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL.

Voor het AOP heb ik een afspraak ingepland met de monteur op woensdag 1 februari tussen 12:00 en 18:00. Ik heb de afspraak express niet direct ingepland voor komende maandag. Reden? Ik weet zeker dat je het modem komende woensdag in huis hebt. Als de monteur dan al het AOP komt vervangen, dan kan hij ook direct jouw nieuwe modem aansluiten. Dan slaan we direct 2 vliegen in 1 klap. 

Mocht de afspraak niet gelegen komen dan kun je deze zelf gemakkelijk wijzigen via de link in de bevestiging per e-mail of via Mijn Ziggo onder het kopje 'Gegevens'. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24105Posts
  • 1652Oplossingen
  • 11819Likes

De coaxinstallatie is in het geheel verouderd en aan een algehele upgrade toe. Er dient een nieuw AOP (btv 01-SET) geplaatst te worden door een monteur, met nieuwe splitter (POA-254) en kabels naar modem en TV/decoder (resp. F/F en IEC/IEC).

 

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan zowel een nieuw (SmartWifi) modem toesturen als een monteursafspraak inplannen.

Ellaz
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ohhb dat zou heel fijn zijn, ik wacht de reactie af. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7688Posts
  • 2273Oplossingen
  • 3597Likes

Hi @Ellaz, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben blij dat je de Community hebt gevonden, zodat we jou kunnen helpen om weer ongestoord het world wide web op te kunnen. Op basis van de foto's is een update zeker nodig. 

Jouw huidige modem heb je al sinds 2008 in gebruik en het is dan ook geen overbodige luxe om deze om te ruilen. Een nieuw modem heb ik dan ook voor je aangevraagd en wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL.

Voor het AOP heb ik een afspraak ingepland met de monteur op woensdag 1 februari tussen 12:00 en 18:00. Ik heb de afspraak express niet direct ingepland voor komende maandag. Reden? Ik weet zeker dat je het modem komende woensdag in huis hebt. Als de monteur dan al het AOP komt vervangen, dan kan hij ook direct jouw nieuwe modem aansluiten. Dan slaan we direct 2 vliegen in 1 klap. 

Mocht de afspraak niet gelegen komen dan kun je deze zelf gemakkelijk wijzigen via de link in de bevestiging per e-mail of via Mijn Ziggo onder het kopje 'Gegevens'. 

Ellaz
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor de snelle reactie en het regelen, lekker weer ongestoord internetten, super.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic