Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Door mijn trage internet ben ik hier aanbeland, en lees hier dat het aan je verouderde modem en aansluiting kan liggen, dus mijn vraag is kan dat het probleem ook bij mij zijn?
Problemen zijn heel vaak traag internet en regelmatig geen internet.
Ik voeg er 2 foto's bij.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ellaz, goedemorgen en welkom hier!
Ik ben blij dat je de Community hebt gevonden, zodat we jou kunnen helpen om weer ongestoord het world wide web op te kunnen. Op basis van de foto's is een update zeker nodig.
Jouw huidige modem heb je al sinds 2008 in gebruik en het is dan ook geen overbodige luxe om deze om te ruilen. Een nieuw modem heb ik dan ook voor je aangevraagd en wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL.
Voor het AOP heb ik een afspraak ingepland met de monteur op woensdag 1 februari tussen 12:00 en 18:00. Ik heb de afspraak express niet direct ingepland voor komende maandag. Reden? Ik weet zeker dat je het modem komende woensdag in huis hebt. Als de monteur dan al het AOP komt vervangen, dan kan hij ook direct jouw nieuwe modem aansluiten. Dan slaan we direct 2 vliegen in 1 klap.
Mocht de afspraak niet gelegen komen dan kun je deze zelf gemakkelijk wijzigen via de link in de bevestiging per e-mail of via Mijn Ziggo onder het kopje 'Gegevens'.
De coaxinstallatie is in het geheel verouderd en aan een algehele upgrade toe. Er dient een nieuw AOP (btv 01-SET) geplaatst te worden door een monteur, met nieuwe splitter (POA-254) en kabels naar modem en TV/decoder (resp. F/F en IEC/IEC).
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnen enkele dagen langs in dit topic en kan zowel een nieuw (SmartWifi) modem toesturen als een monteursafspraak inplannen.
Ohhb dat zou heel fijn zijn, ik wacht de reactie af.
Hi @Ellaz, goedemorgen en welkom hier!
Ik ben blij dat je de Community hebt gevonden, zodat we jou kunnen helpen om weer ongestoord het world wide web op te kunnen. Op basis van de foto's is een update zeker nodig.
Jouw huidige modem heb je al sinds 2008 in gebruik en het is dan ook geen overbodige luxe om deze om te ruilen. Een nieuw modem heb ik dan ook voor je aangevraagd en wordt binnen enkele dagen bezorgd door Post NL.
Voor het AOP heb ik een afspraak ingepland met de monteur op woensdag 1 februari tussen 12:00 en 18:00. Ik heb de afspraak express niet direct ingepland voor komende maandag. Reden? Ik weet zeker dat je het modem komende woensdag in huis hebt. Als de monteur dan al het AOP komt vervangen, dan kan hij ook direct jouw nieuwe modem aansluiten. Dan slaan we direct 2 vliegen in 1 klap.
Mocht de afspraak niet gelegen komen dan kun je deze zelf gemakkelijk wijzigen via de link in de bevestiging per e-mail of via Mijn Ziggo onder het kopje 'Gegevens'.
Bedankt voor de snelle reactie en het regelen, lekker weer ongestoord internetten, super.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...