Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Soenda wrote:Top! Fijn dat je weer een keer lekker hebt kunnen gamen 🙂
net dus wel normaal kunnen gamen en ook echt plezier kunnen hebben ha, fifa was gewoon normaal en het voelde snel aan.
Soenda wrote:Screenshots van de situatie met zoveel splitters zijn niet nodig, van die situatie is bekend dat het ruis en dus meer errors veroorzaakt. De verwachting is helaas dat het probleem terug gaat komen. Ik ga je niet nog een keer vragen om de test zonder splitters uit te voeren - de test die nodig is om de oorzaak vast te stellen. Dat heb ik al een paar keer gevraagd, uitvoerig uitgelegd hoe je te test kan doen, en je schrijft ook dat je het gaat doen. Maar dat moment lijkt nooit plaats te vinden.
ik heb weer wat screenshots gemaakt misschien dat je iets anders kan aflezen dan de vorige foto's. ik zal ook nog wel testen met de coax zonder de splitter
Soenda wrote:We wachten juist op jouw rechtstreekse test. Kun je een datum aangeven waarop je dit gaat doen?
?.?
Soenda wrote:Helaas! Onze mogelijkheden zijn ook uitgeput, er zijn in het netwerk geen performance issues te ontdekken op de specifieke tijdstippen die je aangeeft. Bedankt voor je reactie, misschien hebben andere forum leden nog ideeën waar het aan kan liggen.
hallo, mooi dat het er volgens jou beter uitziet. Helaas heb ik er verder niks van gemerkt tijdens het gamen en is het nog hetzelfde haha. Ik geef het hierbij ook officieel op.
Soenda wrote:Uiteraard! Je kan de aansluitingen herstellen naar hoe het voorheen was aangesloten, je kan op je foto's goed zien hoe dat moet.
Laatste vraag aangezien wij nu geen signaal krijgen op tv in de andere kamer. Kan dit komen door de test die ik heb gedaan en dingen die ik los heb gehaald? Een snelle reactie zou fijn zijn ik wil namelijk erg graag voetbal kijken. De TV en internet in woonkamer doen het wel gewoon
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.